SALAM RAMADHAN 2017

0 comments
 
 
 
Di kesempatan ini, kami sekeluarga ingin mengucapkan salam ramadhan kepada semua muslimin & muslimat.. Semoga Ramadhan kali ini disambut dgn penuh keinsafan dan jangan lupe tingkatkan ibadat kita di bulan yg mulia ini.. Semoga segala doa dan ibadat kita diterima Allah S.W.T.. Ameen..


abang tuah berbaju melayu hitam..gelap tak Nampak di tengah malam..hihi 😃


 

JALAN-JALAN MELAKA DAN PORT DICKSON

2 comments
Assalammualaikum..wahhhhh..da lama xhapdet..sejak beranak pinak ni,makin payah nak hapdet..baru2 ni cuti sekolah kan,asben bawala yat dan anak2 jalan2 g mandi laut dan jalan Bandar Melaka..nama je orang Melaka,tapi nama nak jalan2 Melaka tu xdan..hehe..k la..layan la gambo2 kat bawah ni semua...layanzz..maaf..gambar xbersusun..malas yat nak susun balik :p










 





























 

KONVO ANAK 2015

0 comments
 
 
Sindrom mak-mak..haha..
Sejak anak da sekolah ni..abis belajar je ade konvokesyen..
Yang ni konvo umur 5  tahun..
So tinggal lg setahun ni..konvo 6 tahun..
Semoga anak umi Berjaya dunia dan akhirat..
Amiin...
 
 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie