JALAN-JALAN MELAKA DAN PORT DICKSON

1 comments
Assalammualaikum..wahhhhh..da lama xhapdet..sejak beranak pinak ni,makin payah nak hapdet..baru2 ni cuti sekolah kan,asben bawala yat dan anak2 jalan2 g mandi laut dan jalan Bandar Melaka..nama je orang Melaka,tapi nama nak jalan2 Melaka tu xdan..hehe..k la..layan la gambo2 kat bawah ni semua...layanzz..maaf..gambar xbersusun..malas yat nak susun balik :p










 





























 

KONVO ANAK 2015

0 comments
 
 
Sindrom mak-mak..haha..
Sejak anak da sekolah ni..abis belajar je ade konvokesyen..
Yang ni konvo umur 5  tahun..
So tinggal lg setahun ni..konvo 6 tahun..
Semoga anak umi Berjaya dunia dan akhirat..
Amiin...
 
 
 
 

SELAMAT TAHUN BARU 2016

0 comments
Assalammualaikum..
 
 
Selamat tahun baru 2016..
Azam tahun ni nak langsaikan azam 2013..hehe..boleh ke boleh..
Sambut kat dalam rumah je sambil tengok bunga api..
Da tutup lampu..gelap je rumah beta..hehe
menjerit anak2 dengar bunyi mercun dan bunga api
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie