RUMAHKU TERBEST SEKALI..

Assalamualaikum...hai korang....sihat ke..arini yat nak share sikit,pasal rumah plak..hari raya kali ni bukan yat sorang jer yg bz..tp asben yat pon sama bz...dia sebok dok hias rumah kami...boleh di katakan 100% dia yg buat hiasan dlm rumah ni...yg lg best dia menggunakan barang terbuang jg 100%...contohnye mcm kayu2 katil yg patah ngan almari tv yg da rosak tu dia guna..bestkan...ape2 pon,yat puas hati ngan hasil kreativiti dia...rumah kami hanyala rumah flat PPR,tp bila kami masuk je rumah da macam kondo je yat rasa....i love u sayang..thanks sbb hias rumah kita dengan cantik sekali...hehe







p/s:maaf ye gambo xberape clear...guna hp je kan..hihi

13 comments:

ratusiput on September 13, 2011 at 8:07 PM said...

kreatif n inovatif...itulah yg kite cariii...hihihi...lawa dah ni..selesa n sejuk je mata memandang :)

Cik Ina Do Do Cheng on September 14, 2011 at 5:29 AM said...

yatt untung dapat suami yang kreatif, tak kisah pun rumah apa je janji kita pandai menyusun atur.sejuka mata memandang.
cik ina tak pandai semua tu selalu suami yang buat seab dia kreatif gak.

Hantu Kak Limah on September 14, 2011 at 12:44 PM said...

lame x menyinggah kt sini...
senang kalo ade yg kretip...byk boleh decorate itu ini...jimat pun jimat....huhuhuhuhhuu....syok tgok..

halila Ibrahim on September 14, 2011 at 2:04 PM said...

Tak kisah la rumah apa Yat .. yg penting kita bahagia ...kreatif tu penting .. kalau tak kreatif semua benda nk kena bli ...

ch!natsu on September 14, 2011 at 10:30 PM said...

chantekla dear..!!! bilela nak pi umah ko kan..

YATZAKIE on September 15, 2011 at 12:43 AM said...

k.ratu:btol tu kak..tq..hihi

YATZAKIE on September 15, 2011 at 12:44 AM said...

c.ina:tu la cik ina...yat mmg xreti nak hias,semua dia yg buat..hehe

YATZAKIE on September 15, 2011 at 12:44 AM said...

hkl:tq ye kak...hihi

YATZAKIE on September 15, 2011 at 12:45 AM said...

kak halila:mg banyak jimat kak...dia rajin....kreatif jg..hehe

YATZAKIE on September 15, 2011 at 12:45 AM said...

mi:mehla dtg rmh aku....aku tggu je ni..hihi

zati embong on September 18, 2011 at 2:15 PM said...

thats y la org ckp,rumahku syurgaku.hihi

YATZAKIE on September 19, 2011 at 11:59 PM said...

eh jat....ingatkan da xnak jengok blog ni lg..hihi

~izan~ on September 21, 2011 at 7:04 AM said...

kreatif. dan yg penting rajin..kemas je rumah yatt..umah akak ni kejap je kemas,pastu sepah smpai tak nampak lantai huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie