JAMU JALINAN CINTA @ JAMU BERSALIN

Info terbaru tntg JAMU JALINAN CINTA..♥(jamu bersalin)

HARGA: RM 48.00 / 40 bijI SEBOTOL



sebab ramuan JJC sangat bagus untuk pulihkan dalaman wanita yg baru bersalin... dia keluarkan darah2 tak elok dalam badan, kan masa bersalin darah nifas keluar. habis semua darah kotor dah dibuang.. mkn jjc, terproduce darah baru yg fresh..ada khasiat dr herba jjc yg mengeluarkan darah baru yg lebih sehat... pastu pakai param..scrub kulit mat
i keluar. kulit baru mulus mcm baby..tu sbb pompuan kalau bsalin bpantang dgn btol dia jd lagi cantik dr sblom2 ni.. dlm jjc ada lempoyang, kunyit putih yg akn mematikan kuman2 kudis atau bisul atau kanser gitu... jjc ada 43jenis ramuan.. tmasuk rempah ratus yg buang angin dan melancarkan darah..juga menyembuhkan luka2, bisul, kudis, kayap, nanah BUT remember: yg menyusukan baby....jgn sampai baby panas dlm ye...


Lagi satu JJC ni bukan hanya utk org lepas bersalin sahaja....boleh dimakan oleh setiap wanita & anak dara yang mengalami masalah jerawat kritikal.....



KHASIAT:-
- tidak bersifat utk merapatkan
faraj. tetapi
- mengeluarkan darah2 kotor dalam
badan sprt darah nifas,
- membuang angin dari dalam badan
- bersifat melancarkan peredaran
darah,
- membanyakkan air susu,
- mencepatkan luka2 kering dan
sembuh
- mematikan kuman-kuman dan
unsur-unsur penyebab kanser
- menyembuhkan luka2, kudis/bisul,
jerawat, kayap, dan nanah

KANDUNGAN RAMUAN:-
- madu,
- belut,
- ikan haruan, dan
- rempah ratus wanita seperti
manjakani,
kacip fatimah,
lempoyang,
kunyit putih dll...
mengandungi 43 jenis ramuan

CARA PEMAKANAN:-
2 biji selepas serapan dan 2 biji
malam selepas makan malam (6ptg)

PERHATIAN:-
// jika bayi penyusuan badan… jika
terdapat gumpalan taik mata pada
baby
~ ibu dinasihatkan berhenti dahulu
dari terus memakan jamu tersebut
kerana baby panas.
~ baby hendaklah dinaturalkan
kembali dgn air suam atau air
kosong.
// JJC ni bukan hanya utk org lepas
bersalin sahaja...
// JJC juga boleh dimakan oleh setiap
wanita & anak dara utk menaikkan
seri wajah...
// JJC juga boleh dimakan oleh anak
dara tetapi tidak digalakkan kecuali
anak dara yg mempunyai masalah
seperti jerawat yang kritikal, parut
diwajah/kulit badan, mengalami luka
dalaman...
Ini kerana JAMU JALINAN CINTA
dirumus khas dengan ramuan ikan
haruan dan gamat dimana ia mampu
melicinkan kulit dan menggebukan
serta menghapuskan jerawat.

INFOR TAMBAHAN:-
Q: Hari keberapa dalam pantang
boleh start makan JJC ni?
A: 1 minggu pertama habiskan
antibiotik hospital. tetapi
disebabkan selalunya lepas bersalin
sehari ke dua hari wanita bersalin
akan diserang sejuk2.. sudah boleh
seperti yang disarankan dgn bezakan
waktu makan ubat dan jamu
jarakkan 2 jam. sewaktu baby
kuning minta relax dulu jika bf. jika
tak bf boleh makan seperti biasa.
Q: Sebotol Kapsul ni cukup utk
berapa lama?
A: 1 botol mengandungi 40 biji dgn
harga RM 48.00
Q: Nak kene makan berapa botol?
dan nak makan berapa lama?
A: Maknanya sebotol utk 10 hari
shj..kena ada bekalan 3@4 bottol
utk dlm pantang kan.
Q: Habis pantang bole trus makan
JAD ke?
A: Boleh kerana tiada pertembungan
herba yang banyak. n kandungan
manjakani dan kacip fatimah
didalam ramuan jamu bersalin tidak
tinggi. maka boleh sambung dgn
JAD…mksudnya keguguran pun blh
makan teruskan sbb xde nk
menyusukan baby.


5 comments:

Kasih Salina on October 15, 2012 at 1:23 AM said...

jamu dlm pantang pun ada juga ye..

YATZAKIE on October 15, 2012 at 1:01 PM said...

hehe...ade kak..dah senang dah skang..sume ada.. =)

mai said...

salam sy nk tnye jamu jalinan cinta dgn jamu aku dara sama ke?mohon penjelasan

qoyyum Shahrulnizam on February 25, 2013 at 9:53 PM said...

bru stat arini..nk mkn sbb jrawat ttiba naek..b4 mmg xpenah ade msalah kulit muka..tp seller tu ckp mkn 2bji je shari b4 sleep..tp kt sni sy bca 4 biji shari..2pgi n 2mlm..alalal..which one ni?

Anonymous said...

salam...
nak tanya lah...kalau anak dara yg ade mslh haid xteratur blh mkn JJC ke? ade seller yg suggest mkn jamu JJC..mcm mne yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie