SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA

0 comments



Selamat hari raya aidiladha..hehe..Nampak tak yat busy..Raya je sempat update blog ni..😛✌️
Alhamdulillah raya kurban tahun ni asben ade join..Tapi yat xpegi tengok..Muntah2..Opps bukan preggy yer..Sebab makan banyak..Nampak tak skang da mudah..Kita tengok melalui FaceTime je senang skang ni..Tak yah g sana..Live lagi tu..hihi
Tahun ni raya kat KL je..Tak balik Melaka..Team raya KL..kikiki
Tak dela meredah jem kali ni..Tapi mak dan abah balik Melaka beraya kat sana..
Alhamdulillah rumah mak dan abah pon da nak siap sepenuhnya kat Melaka tu nanti..Takdela kami anak beranak menumpang rumah sedara mara..Tak nak susah kan diorang sume..
Next entry yat update pasal rumah mak abah yer..insyaAllah kalau terajin ngupdate kot..😂💖
Ok jumpa lagi ya..Yat tido dulu..Assalammualaikum...💤💤💤

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2017

1 comments
Assalammualaikum..Selamat hari raya,maaf zahir dan batin..Masih sempat lagi ye untuk beri ucapan raya :p ..Lambat bersiaran sebab busy sokmo..Tahun ni yat beraya di Masjd Tanah dan Merlimau,Melaka...Ye kampung yat kat Melaka chuoolss...hehe..Apa pon semoga kita semua dibawah Rahmat Allah sentiasa..Selamat Hari Raya Aidilfitri...









SALAM RAMADHAN 2017

0 comments
 
 
 
Di kesempatan ini, kami sekeluarga ingin mengucapkan salam ramadhan kepada semua muslimin & muslimat.. Semoga Ramadhan kali ini disambut dgn penuh keinsafan dan jangan lupe tingkatkan ibadat kita di bulan yg mulia ini.. Semoga segala doa dan ibadat kita diterima Allah S.W.T.. Ameen..


abang tuah berbaju melayu hitam..gelap tak Nampak di tengah malam..hihi 😃


 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie