WOO...BLOG KU PROBLEM LAH..TAPI DAH OK BALIK..

Assalamualaikum...what's up..blog yat kene block...dan ade seseorang telah membantu yat untuk membetolkan semula..hehe...tq ye niedah...nanti kak yat belanja..hehe..insyaAllah..so,kat bawah ni adelah gambo si kecik yang betol2 ngantoks dan tertido sambil duduk...adoi...letak atas toto,bangun...nak jugak dok sebelah umi ni...aleh2,tertido la dalam keadaan yang amat lucu....hehe..umi sayang qis tau,umi rindu mulut kecoh qis tuh...dah beso anak umi ni...semakin nakal...




5 comments:

zati embong on March 4, 2012 at 11:41 PM said...

hihi,siannya..dia ajak umi dia masuk tdur bilik 2.

Kakzakie on March 5, 2012 at 11:30 AM said...

nasib baik blog umi qis dah ok bolehlah auntie tengok Qis tidur terlentuk manja:)

YATZAKIE on March 5, 2012 at 6:16 PM said...

jat:hehe..xde maknenye..kalo umi dia xde nak tido atas toto tuh...kene ade tilam empuk baru best..hehe

YATZAKIE on March 5, 2012 at 6:20 PM said...

k.zakie:hehe...tq ye kak sbb sudi singgah blog yg xseberapa nih..haah,mmg ade prob kak aritu...tp syukur dah ok dah...hehe

Acik Erna on March 8, 2012 at 8:40 PM said...

alahai siannya dia..sampai tertidur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie