MY HERO..FROM ''ZERO'' TO ''HERO''


Assalamualaikum  semua..lama rasanya yat xupdate pasal personal...tapi sungguh yat merasakan bersyukur yang xterhingga pada Allah sebab telah memakbulkan doa yat selama ini..sekurang2nya Allah telah memberikan sedikit rezki kepada keluarga yat..terutamanya pada suami tercinta yat ini..MUHAMAD ZAKI BIN YUSOF..beliau telah di anugerahkan sebagai staff cemerlang MRCB pada tahun ni..syukur ya Allah..penghargaan yang asben yat terima ialah pakej ke umrah...xpela dia xdapat bawa yat bersama..tapi sekurang2nya Allah telah menyeru dirinya untuk ke sana,walau hanya segagai ganjaran kecemerlagan...inilah yg dinamakan rezki...siapa tau selepas ini umi plak yang dapat kan..insyaAllah...ape2 pon yat mendoakan agar suami yat sentiasa bersedehana dalam apa jua tindakannya seperti sebelum ini....jagan lupa jasa orang pada kita...semoga abang sentisa dilindungi dan dirahmati oleh Allah selalu...i love u so much,dunia juga akhirat..insyaAllah...umi sentiasa mendoakan kejayaan sayang...




 

*staff cemerlang 2012..antara top 5 terbaik


*diraikan bersama rakan2 seperjuangan..nanti kita raikan bersama anak kita plak ye..huhu

12 comments:

natrah jaafar on April 25, 2012 at 7:56 AM said...

husben ko keje MRCB ke..dekat ngan ofis aku tu..haha..congrats..

Acik Erna on April 25, 2012 at 8:29 AM said...

tahniah buat suami yat..rezeki yat dan keluarga jugak tu

Kakzakie on April 25, 2012 at 8:50 AM said...

Baguslah syarikat suami yat. Kalau kakak terlebih dari bersyukur yat bukan senang nak dapat..

munna on April 25, 2012 at 12:18 PM said...

tahniah buat suami Yat.... best betul hadiah tu...semoga terus cemerlang lagi

Cik Ina Do Do Cheng on April 25, 2012 at 8:08 PM said...

tahniah pada suami yat atas penganugerahan staff cemerlang MRCB , semoga anugerah ini menjadi titik permulaan bagi suami yat untuk mengorak langkah dengan lebih cemerlang.

Papa Mifz on April 26, 2012 at 5:07 PM said...

hebat...tahniah buat suami...;)

YATZAKIE on April 27, 2012 at 12:49 AM said...

nat..haah nat..dia keje kat MRCB tu..hehe..tq nat..

YATZAKIE on April 27, 2012 at 12:49 AM said...

acik..tq acik..hehe

YATZAKIE on April 27, 2012 at 12:50 AM said...

k.zakie:tq kak..insyaALlah.amin..

YATZAKIE on April 27, 2012 at 12:51 AM said...

k.munna:hehe...tq kak...insyaAllah...

YATZAKIE on April 27, 2012 at 12:51 AM said...

c.ina..tq ye cik ina..hihi

YATZAKIE on April 27, 2012 at 12:51 AM said...

p.m:hehe..tq bro..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie