MASUK BAKUL,ANGKAT SENDIRILAH BUDAK NI..

Assalam semuanya...wah lamanya xhapdep belog nih..hehe..tp hari ni,ini ler hasil tangkapan aritu..yat ngah syok2 tido...pastu teringat kan dak kecik ni sorg,terus terbangun...last2 tengok dia mcmni ha...qis2...pandaila dia kuarkan mainan dia semua,pastu dia masuk sendiri dalam bakul tu sambil mennton cite peveret dia ,wonder pets kat tv9 tu ha...adeh..yg peliknya korang,agak2nya mcmne dia leh masukan diri dalam bakul tu yer???..tanda tanya aku jap....bijak2 anak umi ni...hehe...


4 comments:

Papa Mifz on June 14, 2012 at 5:07 PM said...

Qis selesa ke dlm bakul tuh?

YATZAKIE on June 14, 2012 at 10:01 PM said...

tah..muat2 je tu..selesa la kot..hehe

ratu siput on June 15, 2012 at 11:56 PM said...

wah sudah cat baru ye umah nak raya ni ehehe...alalal qis leh muat ngam2 dia dlm bakul tu ye... :)

mamawana on June 17, 2012 at 11:15 AM said...

Port santai yg lucu banget...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie