PICIT SAMPAI PECAH TAU

Assalamualaikum....hai semua...arini yat nak share cikit kat u all semua...kalaula korang jumpe telur lipas macam gambar kat bawah ni,minta tolong korang picit ke pijak ke,hentak sampai hancur tau..sebab ape yat soh buat macam tu...sebabnye dalam telur lipas ni boleh hasilkan anak lipas lebih dari 20 ekor..so korang bayangkanla kalo ade beratus2 telur kat rumah kita kan..yat paling xsuka menatang ni..geli amat sangat..kat rumah selalu berterbangan jer...sama2 la kita hapuskan dia eh..hehe..daaaa



8 comments:

Acik Erna on June 22, 2012 at 8:39 AM said...

salam yat..acik tengok gambar pun dah geli..camna nak picit..he he..acik pun tak suka lipas..kalau nampak..mau habis sebotol sheildox acik semburkan

Kakzakie on June 22, 2012 at 10:17 AM said...

Banyaknya Yat. Sekarang kakak rasa macam susuh nak jumpa telur lipas kan. Dulu kalau duduk rumah kampung memang mudah nak jumpa. Kakak tak sangka kalau picit boleh jadi banyak ye...

Geli juga kan..heeee:)

Ema on June 22, 2012 at 12:13 PM said...

geli..... lagi lagi tgk telor dia

niDa on June 22, 2012 at 12:28 PM said...

comel plak tgk... hihihihi.....

YATZAKIE on June 22, 2012 at 11:49 PM said...

acik:hehe...geli kan..yat kalo jumpa mmg hancus yat kerjakan..hehe

YATZAKIE on June 22, 2012 at 11:50 PM said...

k.zakie:xyah tggu rmh kampung kak..rmh ya melambak2..mane dtgnye pon yat xtau..hehe...geli yat kak..hehe

YATZAKIE on June 22, 2012 at 11:51 PM said...

ema:hehe..tau xpe kak..geli sangat ngan menatang nih..

YATZAKIE on June 22, 2012 at 11:51 PM said...

nida:celah mane yg comel..ce cite..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie