INI BUDAK FEELING OLIMPIK KONON..CE TENGOK..HEHE

Assalamualaikum...hai uolls...selamat berpuasa semua..hihi...skang ni pon demam sukan olimpik kan..termasuk la si qis ni..dia tengok kat tv ade iklan gimnastik tu,terus dia buat..pulak tuh menjadi kangkangan dia tu..ala2 ahli gimnas negara la konon tu..hehe...qis2...

10 comments:

Kakzakie on August 6, 2012 at 3:02 PM said...

Yat kalau kita agak-agak boleh bangun tak? Masuk sepital adalah. Qis masih lembut bolehlah hihi...

Cho Zila on August 6, 2012 at 3:27 PM said...

okler tu.. diasuh di asuh.. mesti bolehni... tapi tuler kita lak ngeri...

anaztasias nora aira on August 6, 2012 at 3:28 PM said...

macam ada bakat je ni. waa mana tau kan :)

Kasih Salina on August 6, 2012 at 7:21 PM said...

ala cutenya dia..budak2 camtulah, semua benda dia nak tiru..

KakNi (CikNi Ahni) on August 7, 2012 at 8:02 AM said...

al tomei tomei penangan olimpik, sampai ada yg x gi solat terawih nak tengok LCW. ada yg pegang reket dpn tv... hahahah... terima kasih ye dtg ke blog saya.

YATZAKIE on August 7, 2012 at 12:16 PM said...

k.zakie:kalo kita kak,terus crem kaki..hihi

YATZAKIE on August 7, 2012 at 12:16 PM said...

c.zila:hehe..memang ngeri la tengok dia wat mcmtu..rasa nak jerit pon ade..hehe

YATZAKIE on August 7, 2012 at 12:17 PM said...

anast:insyaAllah ade bakat dia tu..hihi

YATZAKIE on August 7, 2012 at 12:18 PM said...

k.salina:haah la kak...budak2 mmg suka tiru ape yg orgbesar buatla kan..harap2 yg dia ikut semuanya yg baik2 je..hehe

YATZAKIE on August 7, 2012 at 12:18 PM said...

k.ani:sama2 kak.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie