QIS RAYA DAPAT HADIAH

Assalamualaikum..selamat hari raya semua..ade saki baki lagi raya kita kan..hihi..lamo yat xupdate blog ni..almaklumla bz g open house rumah kengkawan...cuma arini entry xbrape best ler....kesian betol kat anak saya si qistina ni...dapat hadiah dari maksu dia..tengokla keadaan kaki dia yg melecur teruk tu....terkena iron...adeh..sedihnya yat tengok kaki dia tu...tapi qis sorang yang tabah....cuma dia merengek2 je sebab pedih kan..dah berjuta kali pesan pada maksu nya,selepas gosok baju simpan iron dan lipat papan tu semua...skang tengok ape dah jadi....mungkin ade hikmahnnya...qis siap berdoa tau..lbh kurg dia minta Allah sembuhkan dia...terharu yat....kanak2 sebesar 2 tahun pandai meminta pada penciptaNya...semoga qis cepat sembuh ye sayang.,...jangan nakal2...






6 comments:

KakNi (CikNi Ahni) on September 2, 2012 at 10:50 AM said...

terok jugak tu, semoga cepat sembuh

YATZAKIE on September 3, 2012 at 11:46 AM said...

Terima kasih kak ni.. =)

Kasih Salina on September 4, 2012 at 9:51 AM said...

salam lebaran buat yat..kesiannya kat qist,camne blh terkena iron..yat sapu minyak gamat & lendir lidah buaya..luka cepat kering..lendir lidah buaya tu tuk ilang parut..

Kakzakie on September 4, 2012 at 12:50 PM said...

Itulah bisa kerana kecuaian yg dewasa anak kecil jadi mangsa. Kesian betul...kalau ada alano (product amway)sapu cepat sembuh Yat

aizamia3 on September 4, 2012 at 2:11 PM said...

teringat dak Kakak kena ekzos motor.. huhuhu..

wahida on September 6, 2012 at 11:53 AM said...

Ya Allah!! kesiannya...aku tgk pun dah tau pedih tu...

semoga cepat sembuh ye qis sayang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie