KE KEBUN ATOK!!

Assalamualaikum...taip laju2...gambar lama ni sebelum  yat gugur haritu,yat ke kebun ayah mertua yat kat Bestari Jaya,Batang berjuntai haritu...semua gambo ni kat kebun tu....bestnya dapat makan buah-buahan abah tanam...banyak juga  hasilnya...skang ni ngah tunggu hasil-hasil yg lain plak...ok la..nak tido dah ni....bye2...





6 comments:

Kasih Salina on December 3, 2012 at 1:58 AM said...

salam yat..sedapnya rambutan & nagka tu..masa kecik2 dulu suka sangat panjat pokok2 buah ni tapi bila masa nak turun takut & tak pandai..panjat pokok pandailah pulak..hihi..

Papa Mifz on December 3, 2012 at 5:57 PM said...

oh mertua kat Batang Berjuntai ke...mertua PM lak kat Ijok...dah dekat lah kan...

Ema on December 5, 2012 at 12:35 PM said...

DAPNYEEE RAMBUTAN

YATZAKIE on December 6, 2012 at 10:53 PM said...

k.salina:hehe..semua sedap kak,tp yat xleh mkn banyak2..kang naik plak gula kncg manis ni..hihi

YATZAKIE on December 6, 2012 at 10:54 PM said...

pm:haah bro...kg ayah kat sna...ijok dekat je la kan..hehe

YATZAKIE on December 6, 2012 at 10:54 PM said...

k.ema:akak nak,2 singgit.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie