SEPETANG BERSAMA QISTINA

Assalamualaikum..hai geng semua,lamanya xupdate sebab kebizian melanda...sejak pregnen ni adela keje skit nak wat walau dah dok rumah..chewah..padahal malas nak update..cakapje la kan..hehe..gambar2 ni sebelum berpuasa..esok nak puasa baru asben ajak g taman berhampiran bawa si qis ni bermain..kemain seronok dia..ye la nak harapkan umi memang xlarat la nak kejar2 dia yg sangat aktif tu..ade abi dia lega umi...hihi..k la kita layan je la gambo kat bawah ni...memang terpancar keseronokan bila dia bermain bersama abi..umi tau makan je time tu,yang lain xtau..hihi..ape2 pon yat nak ucapkan selamat berpuasa pada semua..doakan yat selamat bersalin xlama lagi... =)

 








2 comments:

Kakzakie on July 15, 2013 at 9:21 AM said...

Memang lama tak update ye Yat. Tengok sicomel pun dah makin comel:)

Selamat berpuasa Yat.

YATZAKIE on July 17, 2013 at 6:38 AM said...

selamat berpuasa kak =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie