AINUL MASUK WAD SEBAB DEMAM,KELUAR WAD DA SEBULAN

Assalammualaikum....harini entry pendek jer..sebab minggu lepas ainul kene admid wad sebab demam batuk dan selsema...doktor x-ray ade kahak kat peparu dia...so 5 hari jugala yat dok spital ngan dia...disebabkan takut ade jangkitan kuman,doktor terpaksa cucuk dia jarum seperti gambar kat bawah ni untuk memudahkan doktor masukan antibiotik kat dalam badan dia..aduh..sakitnya xterkata bila ubat tu dimasukan...ainul macam minta simpati je bila yat dengar tangisan dia time tu..sayu je hati ni bla kenangkan balik...tp alhamdulillah la...dia da sihat sepenuhnya skang,sangat kuat menyusu badan dan sudah pon berumur sebulan...kejap je msa berlalu...xlma lagi abisla pantang yat..semoga ainul menjadi anak yang baik dan solehah ye untuk umi n abi...semoga ainul sihat2 selalu yer sayang...


 masa ni belum x-ray lagi..so selamat kejapla kaki dia tu....tenang je tengok dia lena..


 tapi lepas x-ray nampak kahak dalam peparu..takut terkena jangkitan terpaksala di cucuk jarum tu untuk masukan antibiotik..


 ni gambar selepas kuar dari hospital..ketika ini ainul sudah pon berumur sebulan haritu (20/9)..sangat kuat menyusu...da pandai tengok orang pon dia..


 bukti dia sangat kuat menyusu..ni gambar terkini 22/9..tembam sungguh..last timbang 3.4 kg...tp skang xtau ler bape..hihi

1 comments:

Muhammad Akbar bin Abdullah on July 9, 2015 at 1:12 PM said...


Memang demam harus diberi perhatian yang sewajarnya. Namun demam juga boleh mendatangkan kebaikan. Antara kebaikan demam ialah ia dapat menguatkan sistem imunisasi badan. Alhamdulillah Ainul dah sembuh. Comel Ainul.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie