~~bercinta~~

Hai geng..salam sume..umm..sebut pasal cinta ni,sume org penah alami sendiri..tp cinta2 ni xbleh nak di paksa..aku dulu pon penah terbabit dlm kes ni..hehe..bak kta org tua2 cinta monyetla..bg org lain itu bkn msalah bsr sgt..bkn ape,sbb aku ni dlu jenis yg agak kasar orgnye..paling koman pon org bleh katogeri kan aku jenis "tomboy"..


Tp,satu hari tu,adela sorg mamat ni..blh tahan la orgnye..rupe2nye ade hati kat aku..dgr2 cite dr geng2 dia bgtau kat aku dia ni jenis takut ngan malu ngan ppuan..tp bla dia usha aku slalu, tibe2 dia da boleh jd brani lak,tp kat aku je la....hehe (pehh ko ni yat..ade aura jenis ape ni..hehe)..


Ha..lma kelamaan dia da mula nak rapat ngan aku..nak knal rapat la knon..aku dlu tomboy2 pon aku jual mhal ckitla beb..ppuan la katakan..umm..dia ni bkn jenis org suke berputus asa tau....kengkawan dia bgtau kat aku,dia ni nak serius ngan aku tau..aku pon da stat cair da sbnarnye..hehe..(tp control yat,control ayu ckit..)..tp aku suke dia ni sbb dia gentle la kat aku..dia blh tegur2 aku kalo selisih,suke usha2 aku kat kelas aku..umm..(dia ni mcm ponteng kelasje bunyi nye kan..hehe)


Bermula la perpisahan xdjangka atra kami..aku dpt twaran blajar kat teknik kat kuala selangor dlu..aku terpisah plak ngan dia,kalo korg nak tau..sbb aku msuk teknik dlu,aku xinfom kat dia pon..aku ingat dia da lupekan aku..tp tak sbnarnye..dia mencari aku sebnarnye..yela..tup2 hilang je kan..dia menanya kat kwn2 aku sume..brula dia sedar aku da xblaja kat skolah lma aku lg..hehe..tp ia xtrhenti smapai situ je tau..akhirnya dia dpt hbungi aku sendiri..(eh..tp xsilap aku la kan,aku yg tepon dia sndiri dlu..hehe..excited dia dgr suara aku korg tau..)


Umm..stat la percintaan atr kami..(msa tu aku form 4 & dia form 5..)..org pggil ape dlu..ha "couple" la kan..tp kitorg bercinta jarak jauh tau..srt menyurat la yg mghubungkan kami ni..aku & dia jenis yg setia..alhamdulillah kitorg xpenah pon curg atr 1 sma lain..(ye ke..Allah je yg tau..hehe)..bahagianye..tp,terkantoi lak ngan mak aku..tp,mak nasihat kan jgn abaikan pelajaran..itu penting tu..(umm..aku xpnah abaikan pelajaran aku pon..tu yg spm cemerlang tu..hehe..)..umm..aku syg dia sgt2..btol korg..bkn sng nak cr laki2 yg blh jtuh cinta kat kita tau..hehe..


















ni la mamat tu a.k.a zaki..hehe..comelkan dia..

2 comments:

seed roze on May 20, 2010 at 7:28 PM said...

comel cm ko gak yat hehehe

YATZAKIE on May 21, 2010 at 11:50 AM said...

hehe..ade smbungan lg nih..utk fasa II & III..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie