AkU kInI KeMbAli~~~

testing..testing..hehe..da berhabuk aku nye blog ni..almaklumla aku g beranak aritu..masuk bln ni da 4 bln aku xupdate blog aku ni..umm..

untuk tatapan uolls sume,inila permata hati aku yg lahir aritu NUR HUMAIRA QISTINA BT MUHAMAD ZAKI..lahir secara ceaser krn dia terlalu besar utk keluar normal..hehe..tp syukurla aku da selamat pon melahirkan dia..sekarang dia da mula blajar utk meniarap plak..esok2 abisla rumah kami dia tlg 'kemas' plak..hehe

k la..nanti kita berbloger lg yer..daaaa


senyuman yg menggoda la tu konon..hehe



bulat kan mata dia nih..mcm guli je tengok kan..



semua brg dia nak masuk mulut..abis basah baju dia nih..nakal2..

2 comments:

seed roze on October 2, 2010 at 12:54 AM said...

si bulat!!!

YATZAKIE on October 6, 2010 at 10:52 AM said...

bulatkan mata dia..mcm guli..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie