++ PeRmAtA HaTi UmI & AbI ++

ni adala gambar @ wajah2 dr hasil benih2 cinta kami..hehe..Alhamdulillah.. selamat melihat..renung2kan & selamat beramal (bagi yg telah menikah sahaja ye..)hehe




1. Hah,ni gambar 1st scan aritu..nampak mcm biji kacang je kan..kalo x silap ni dlm 15 weeks..



2. Ni 2nd scan..umm..nampak xnampak je btknye..tp xpe..sabo2..hehe..bru 20 weeks kan..



3. Yg ni kalo xsilap nak msuk 24 weeks..dia malu2 lak,siap kepit lg..hehe


4. Umm..da beso da..xblh nampak penuh la..sbb da xmuat nak scan..hehe..ni kalo xsilap 32 weeks..adoi..da xlma da..hehe



5. Hehe..yg ni La wajah anak ku..moga2 dia sihat2 slalu & sentiasa gembirakan kami ber2.. ^_^


ini gambor dia berusia 2 hari..tembamnyer..kuar aritu 3.465 kg..dia ikot tingkap,bkn pintu ek..hehe

yg ni da 4 bln..dia suke amik gambar & posing2 dpan camera..tp kalo kat rmh aku tggalkan dia pg blk air kejap,dia pasti akn keluarkan suara ajaib dia tuh..hehe

*** ni gambar aku masa umur 2 bln ngan mak aku***







1 comments:

NanieZara on October 24, 2011 at 12:01 PM said...

tak berubah muka qis ni kan.dari lahir smpai besar sama jer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie