tapak rumah lama...tinggal kenangan~~~

Aritu zaki ajak singgah kat segambut,kg. sejahtera..saje2 nak tengok kawasan tapak rumah lama aku dulu..sebab skarang mak aku dah berpindah duduk kat flat PPR Beringin,Jinjang..umm..situla tempat aku membesar dlu..dr kecik sehingga aku berumur 22 tahun..(lama kan)..lebih 18 thn aku tggal kat situ..banyak suke duka aku time tu..majlis kenduri bertunang aku buat kat sini la..tp majlis kawin aku wat kat rmh baru mak aku (PPR)..aku bangga dok kat sini..(walaupon bkn duduk kat banglow 3 tingkat,hanya duduk kat 'SetingGarden' kg. sejahtera...hehe)..xpela..yg penting aku xkan lupe tempat ni..sebagai kenang-kenangan,aku sempat snap tapak lma rumah aku tu..



*** GAMBAR SEBELUM TAPAK RUMAH DIRATAKAN***



Ni ha mak aku,dok berjalan depan rumah lama aku..masa ni hari pertunangan aku..





ni pon gambar halaman depan 'SetingGarden' aku..yg kete merah tu teksi lama ayah aku..skang kete ayah aku warna biru putih..hehe





ni bukit nak turun rumah aku tu..kalo korg perasan la,tanah yg da naik kat gambar bawah2 ni nanti adalah kawasan rumah aku dulu tuh..






ha,ni masa aku kecik2 dulu..(xkecik sgtla..)suke lepak bawah pokok mangga aku..kalo xde keje,aku akan panjat pokok mangga ni ngan abang aku..hehe





*** GAMBAR SELEPAS BERPINDAHNYA KAMI KE PPR ***



ni papan tanda atas bukit rumah aku..da sama tinggi da ngan tapak rumah aku tuh..




ha ni la kawasan perumahan rumah aku dulu..kalo ikutkan,yg ade tanah tu rendah lg dr papan tanda tu..




ni pokok mangga mak aku tanam..mak aku ckp pokok ni sebaya aku..hehe..aku suke panjat pokok ni dulu..



~~selamat tinggal tapak rumah ku..ko dah jd highway duke sekarang..hehe~~

2 comments:

Cik Pah on October 7, 2010 at 9:38 AM said...

tang gambar kecik kecik tuh yg mana satu ko..same jer aku tgk suma

YATZAKIE on October 13, 2010 at 5:25 PM said...

oh yg dudok bersimpuh @ berambut pendek @ berbaju hitam itula org kak..comel glakan..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie