JOM KITA DERMA DARAH..

Ha..Nak derma darah???hehe..jgn takut la korg kalo nak derma darah ni..aku bkn ape..dr dlu smpai skang da lali da ngan jarum2 ni semua..baru2 ni aku kne amik drah kat klinik rmh aku ni...tujuan drah aku di ambil adlah utk meneruskan rawatan diabetis aku..sblm drah di ambil,aku kne berpuasa pd sbelah mlmnye dlu...sblm aku kahwin,aku mmg da ade diabetis..tp lpas aku bersalin ni Alhamdulillah da hilang...cume aku kne control diet lgla..xleh nak mkn sebarang mkanan da sbb takut dtg balik kan diabetis tu..umm..ape2 pon lpas aku blk amik drah tu,aku mcm pening2 lalat sikit..sbb kdua2 belah tgn aku telah diambil darahnyer..adeh yai..apolah nasib kan..hehe


lengan kiri yg comel telah di cucuk jarum..


ha tu la gambar kedua2 belah lengan aku yg nurse amik drah aritu...huhu



muka ada senyum sikit sbb bru lpas dpat mkn kan..hehe





2 comments:

Cik Pah on December 1, 2010 at 2:44 PM said...

apa lengan kiri comel..ehhehe..geli telinga aku dengar,,eh..geli tekak aku baca ayat ko.

derma darah takpe..jgn derma dara udah..

YATZAKIE on December 1, 2010 at 5:54 PM said...

mmang comel ape..akak je yg xde..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie