Nak Adik!!!! Oh Tidak!!!

Salam u'olls...da xtau nak update ape arini...tibe2 dlm kpala tpikirkan sesuatu..hehe..actually aku pon bru je melahirkan baby bulan june aritu...so skang da nak msuk 6 bln da anak aku ni...sekejap je kan...baru2 ni aku mandikan dia...lepas aku lap2 bdan dia tu,dia terus menghisap ibu jari kaki dia...orang2 tua cakap kalo baby wat mcmtu dia nak adik lagi....oh tidak la qistina oi...umi bruje kne operate nak kuarkan kamu tu...so,jgnla soh umi kene kerat lg yer sayang..hehe...



umm..da ade penglaman bersalin pon aku kan...xsangka btol..walau pon bkn normal,tp xpe...aku da tengok pon peel orang2 yg beranak ni..mcmne nak kuarkan sorang2 anak tu bknnye senang...ibarat nyawa di hujung pedang...kalo wanita meniggal time bersalin,leh masuk syurga Allah kata...dorg katogerikan mati syahid tuh...sama mcm askar2 yg mati time berperang...arwah nenek aku meniggal sewaktu melahirkan mak aku dlu..mak aku jd anak yatim sejak lahir lg...kesian mak aku...kurang kasih sorg ibu sjak dr kecik lg...sob sob..nangis aku jap...k la..aku ade selitkan skit2 gambar yg berkaitan...sila tengok yer..time kaceh..



time ni mak aku baru abis pantang...dalam 2 bln mcmtu...slim mak aku time ni...hehe


time ni aku da sarat sangat..nak tggu msa je nak bersalin...comelkan aku...huhu


ha..yg ni plak..si kecik yg suke menghisap IBU JARI KAKI...sedapnyer...


muke ketat ngah tahan sakit..kat labour room ni...zaki sibuk dok tgkap gambar aku..dia kate wat kenangan...


tu la..masuk ubat pon xlut...akhirnyer kne operate gak...time ni bru kuar bilik bedah...aku pengsan time ni...

nampakx bantal warna biru kat kepala sbelah kiri aku tu..tu la bantal kesayangan aku...

nur humaira qistina...kembang nyer dia..bru berusia 1 hari..hehe









6 comments:

cik Im on December 9, 2010 at 11:32 PM said...

pucat lesi weh muke ko..
huhuhuhu~

yeah!humaira nk adik lg la umii~

YATZAKIE on December 10, 2010 at 1:53 PM said...

hehe..idokla im...sabo2la..lg 3 thn bru ana kasi same ente yer...hehe

Cik Pah on December 10, 2010 at 5:40 PM said...

eh, bukan ko peknen ke skang ?


sian kat mak ko tak dapat minum susu ibu. takpelah..dia dah top up ngan pil binari kan.hehehehe

YATZAKIE on December 10, 2010 at 5:58 PM said...

pegnen pe nye...baru pas abis peod...hehe

ch!natsu on December 14, 2010 at 3:37 PM said...

alolo umaira nomey2.. geram3~~ =P

YATZAKIE on December 16, 2010 at 3:43 PM said...

secomel umi dia kan mi...hohohoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie