Sama tapi Tak Serupa..

Bla aku ingat2 balik kan perangai anak buah aku si adam ni memang klako...bkn nye ape...dia ni suke btol ikot ape yg kita wat...sbgai contoh kalo ko bersin ke ko sujud msa solat ke,ko sikat rambut ker memang dia akan ikot...tu la org tue2 kata melentur buluh biarla dr rebungnye...kalo yg dia ikot tu baik perangai nye,maka baikla dia...kalo haprak,jd haprak la jg dia...hehe...eh malalut la plak...adam ni muka ngan perangai btol2 ikot abah aku...boleh dikatakan 99.99 % la sma..(macam sabun dettol lak kan..hehe)..skang ni dia da pandai ckit...bla dgr je azan dia tau nak watpe...dia akan amik sejadah ngan songkok atok dia (alitan tu) dia solat la ikot cara dia...kalo atok dia ngah solat lak dia suke dok dpan2 atok dia tu..aku xtaula abah aku tu kusyuk ke tak...wallahualam...tp ape2 pon aku nampak dia ni sorang yg sangat cerdik ngan lawak...suke wat pkara yg tak di jangka...ok la sume...aku out dlu yer...kita jumpe lain kali...daaaaa

ni dia cara sujud yg dia blajo dr jauh..hehe

dua2 blom mandi lg..hehe

ha..nampakx sejadah tu...pdahal atok dia ngah solat tu...ayah aku soh biarkan jer...dia xkisah...

si suntil yg selamanye suntil..hehe


yg ni palaing best...tengokla cara mereka tu...samekan...hehe































































































3 comments:

Cik Pah on December 21, 2010 at 4:45 PM said...

dia jadi imam kot waktu solat berjemaah ngan abah ko tuh.heheheh

YATZAKIE on December 22, 2010 at 9:23 AM said...

hehe...gamaknye la kak...suke sgt dok dpan org ngah slt...

ch!natsu on December 22, 2010 at 2:41 PM said...

haha comel...!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie