S.E.M.P.U.T

semput???!!sape yg semput ni...aku ker...xla,bkn aku...anak buah aku si adam daniel ni ha yg semput...kesian dia..xboleh panas sangat...xboleh sejuk sangat..msa dia 1thn ke bwah dlu dia kne enzema yg teruk skali...sian dia...slalula kitorang tolong garu2kan kat pipi ngan tangan dia tuh..smpai berdarah2 la tangan dia...tpkan kalo di pikir2kan dianye nakal & lasak sekarang nih tuhan jer tau...pening pala mak aku nak melayan karenah dia...kejap panjat meja,kejap panjat kerusi..kejap punggah baju atuk dia...kejap punggah buku mak su dia..macam2la yg dia wat kalo dok ngan nenek dia tu...sampai mak aku da geram sangat kekadang tu tpaksa jerit2 kat telinga dia soh tido..buat2 garang sikit,bru dia dgr cakap..xpela adam...ape2 pon mak ngah ngan sume2 sayang adam tau...dlu masa mummy adam berpantang mak ngah yg mandikan & tidokan adam...adam jgn lupe jasa mak ngah tau...jgn derhaka ngan mak ngah...bedosa..makngah doakan adam sihat2 yek....love cayang....mmmmuuaah..




dak kecik yg baru 2 jam di keluarkan ni sungguh sepet matanya...

kesan2 kene vakum...sian...merah2 muke dia


ni da tahap teruk da...da pkai heler kat rumah (betulke ejaan dia ni)...


lega baru dapat oksigen...lpastu dia bangun terus wat "keje2" dia tu...hehe






2 comments:

Cik Pah on December 17, 2010 at 11:56 AM said...

sian alitan..eh..adam.. hehehe..

takpe nnt dia besar semput tuh mesti hilang..

takpun ko suruh mak ko bagi dia makan sup belut hari hari..

YATZAKIE on December 17, 2010 at 5:58 PM said...

adeariu mak wat sup belu tok dia...xckup kak hei...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie