Aktiviti 7 Bulan Qistina..

Aish..susah tol anak aku nak tido malam skang..ade jer mende dia nak wat...nak merangkak la...guling2la..siap ajak aku join skali lak tuh..kalo kene tinggal asyik nak jerit2 jer..peningla kepala aku ni ha...ummm..

agak2 korangla,bla rsanye korang pandai merangkak...ingat tak?? mak aku cakap aku merangkak umur 8 bln..macam da lambat je kan...ye lah..aku tengok dak2 kecik zaman skang ni laju je merangkak..ade yang umur bru 6 bulan da boleh merangkak..

si kecik aku ni plak suke sondol2 barang...abisla sume barang dia nak sondol...merangkak dia xtau lg..dia takut kot..
yg dia tau nak berenang-renang je....abis la rumah dia tolong mopkan...huhu...hitam baju putihnye itu.....

tp kalo angkat montot dia tu ke main tinggi ke langit (gambar xsempat amik sbb bila dia goyang ontot lpastu tus jatuh..huhu)...slalunye abi dia dok nyanyi la kat dia..lirik lagu lebih kurang macamnila(korang nyanyi ikot melodi sendirila yer.hehe)...."goyang montot goyang....goyang qistina goyang...cepat qistina cepat...cepat angkat montotttt..."..automatik si kecik ni angkat montot dia...hehe..
ape2 pon tengokla aksi anak aku ni yer.... ade jer dia nak wat kat rumah tu....















bila da penat..akhirnye tidola sendiri...siap pluk teddy bear aku lak tuh..









4 comments:

ch!natsu on January 20, 2011 at 12:14 PM said...

rmbut pacak..!! i like.. hehehe..
bile nak date lg neh..
rindu suda..

xpe yat xlama lg bulehla tuh.. huhu~

YATZAKIE on January 20, 2011 at 12:57 PM said...

haha...dia tau sondol2 je mi....abis hitam bju putih dia tu..huhu

rindula nak jumpe.....

mie on January 20, 2011 at 2:39 PM said...

alahai..
comelnya bila tido..
ehehehee

YATZAKIE on January 20, 2011 at 4:36 PM said...

comelkan dia tido..mcm umi dia gak...ekekekeh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie