UMI,SAYA TAK SIHAT..

umi..saya batuk..uhuk3..saya demam..saya xlarat...

kesian anak aku ni..hari sabtu aritu dia demam..susah nak nafas...maafkan umi yer..xjaga humaira bebaik2..


humaira kene makan ubat..jangan jerit2 time umi suap ubat tuh..jangan la sembur kat umi..sian kat umi..


umi doakan anak umi cepat sembuh yer..


umi sayang humaira sangat2..




saya xnak pakai mak long..xsuke-xsuke..


baiklah..saya pakai..macam syok jer..

jap.. nak jilat cikit..ish..masin la plak..
tq mak long..da lega sikit dah..

ngantoknye mata saya umi..selamat malam..































9 comments:

iN Laa...~ on January 11, 2011 at 10:01 AM said...

semoga anak umi cepat sihat.. insyaALLAH =)

Cik Pah on January 11, 2011 at 11:53 AM said...

lagi satu budak dah ketagih dadah.. hehehe

YATZAKIE on January 11, 2011 at 12:05 PM said...

apedah..bkn dadah la kak..tp dada...hahahha

YATZAKIE on January 11, 2011 at 12:06 PM said...

in:tq beb..=)

ch!natsu on January 11, 2011 at 1:07 PM said...

yat~ qis dmm ke? truk ke?
alolo ciannyer..
semoga cpt chat yer..
sian ank ibu..

YATZAKIE on January 11, 2011 at 4:49 PM said...

dia dmam &batuk..last2 aku yg dmam plak,batuk skali...hehe..umm..sian dia mi..mgkin demam nak merangkak kot..hehe

mie on January 12, 2011 at 6:56 AM said...

fuh!!
moga cepat sembuh...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr on January 19, 2011 at 6:51 PM said...

alolo ciannya dia...

cepat sembuh yer syg...

YATZAKIE on January 20, 2011 at 12:51 AM said...

mie: tq

dis:tq jugak..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie