SAYA DA ADE 2 BATANG GIGI

Assalam..hai semua...lama aku xupdate blog ni..maklumla bz cikit ngan dak kecik sorang ni kan...erm...untuk pengetahuan korang,qistina da ade gigi..keluar sekali dua tau..kan aku penah cite sebelum2 ni..dia demam..rupe2nye dia nak tmbuh gigi la..amboi2 skang da xnak makan bubur dah..yg dia nak makan skang nasi macam kita makan tu..pergh....penat aku masak bubur...dia sembur2 kat muke aku ni ha.....adehla....plak tu,kuat mengigit.....dia sagat2kan gigi dia tu kat tangan aku ni...beberkas la tangan comel aku ni dia gigit....k la korang....aku xtau nak tulis ape lg...kite tengokla gambar plak......


ni gigi saya...


suke peluk teddy umi..


pandai hormat orang plak tuh..xtau sape yg ajar


anak kesayangan abi


si nakal wat muke xpuas hati dia

8 comments:

Cik Ina minat Do do Cheng on February 23, 2011 at 6:10 AM said...

anak ko ni ikut muka suami. Selalunya budak tumbuh gigi mesti gusi gatal. ko ada belikan dia barang permainan budak-budak yang gigit tu. Kalau dia gigit tu,mungkin gusi gatal tu berkurangan.Kena pilih yang none toxic.

ch!natsu on February 23, 2011 at 9:12 AM said...

alolo..
he ptotla dmm aritue..
xpe2 qis nak besar.. hehe~

YATZAKIE on February 23, 2011 at 10:49 AM said...

kak ina: ade beli kak..tp dia gigit mcmtu je..pastu dia buang tepi...pastu dia capai tgn ni,di gigit plak..hehe...dia mmg ikot muke abi dia pon...xde muke sya lgsg... =)

YATZAKIE on February 23, 2011 at 10:50 AM said...

mi:demam jap je..pastu termuncul 2 makhluk yg tajam tu..hehe

Hantu Kak Limah on February 23, 2011 at 11:27 AM said...

comey nye pipi gebu die..geram lak aku tgk ...huhuhu...gigi 2 pun kalau gigit sakit tu....hahahaha...

yatie's EPISODE on February 23, 2011 at 11:54 AM said...

haha. comelnyeee~ baru ade dua batang gigi. hihi

YATZAKIE on February 28, 2011 at 9:08 PM said...

kaklimah:gebu ke kak...hehe....dia gigit mmg sakit kak...


yatie:haah..bru ade 2btg igi la yatie...huhu

niesz on March 2, 2011 at 12:23 AM said...

dah tumbuh gg ek..cute nye!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie