SELAMAT PENGANTIN BARU EKIN & EJAN..

Aritu aku ngan member2 poli yg len ke majlis perkahwinan kawan aku iaitu ekin & ejan..depa ni pon leh tahan bercinta lama2 time blaja dulu,sama macam aku gak..ehem3..hehe..aku doakan semoga perkahwinan yg mereka bina atas dasar cinta & sayang tu kekal hingga ke akhir hayat...amin...korang pon doakan aku kekal bahagia samapai akhir hayat bersama suami aku ye..hehe..aku sayang korang semua tau!!!!mmmmuahhh!!



ejan & ekin..selamat pengantin baru!!!



candid camera



ana & qistina


eza (kembar ana) & qis




sebahagian dak kelas yg hadir..dr kiri osyin,aku,ana,min,dila,eza & eja..




bergambar sebelum pulang...

6 comments:

ch!natsu on February 16, 2011 at 10:42 AM said...

ekin dah kawen? wah c0ngrats..
say congrats kat dia ye nnti.. =)
lama xjmpe kwn ko nie.. last time ms ko brsalin kot.. huhu~

mie on February 16, 2011 at 12:55 PM said...

wow!!
sweet benor pengantin ni..
eheheee

YATZAKIE on February 16, 2011 at 4:59 PM said...

mimi:haah..bru jer kawin..i'Allah ti aku sampaikan kat dia ek


mie:hehe...kamu ble lg..jgn lupe jemput den ok!!huhu

Cik Ina minat Do do Cheng on February 16, 2011 at 5:44 PM said...

pengantin sama padan bagai pinang dibelah dua.cantik kaler baju tu.

YATZAKIE on February 16, 2011 at 11:33 PM said...

cik ina:tq...(sya tlg jawabkan...huhu)

yatie's EPISODE on February 17, 2011 at 10:44 AM said...

kepak kepung kepak kepung! hehe
selamat pengantin baru untuk mereka! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie