AKU AYU BERTUDUNG

Assalammualaikum...hai korang...kali ni aku nak try join contest..1st time lak tuh..cube2 je kan..mane tau leh menang..hehe..(xkisahla menang @ kalah..janji cube je kan...)




ni la wajah aku jika bertudung...huhu..ayu tak??ayu kan...hehe.. kalo xsilap aku la kan,aku start pakai tudung masa aku sekolah rendah..tp pakai main2 je...rimasla pakai tdung time tuh..aku rasa gatal jer kepala hotak aku ni...tapi terpaksa juga aku pakai,sebab guru besar da wajibkan semua pelajar perempuan darjah 5 kene pakai tudung sewaktu pembelajaran berlangsung..tp lepas abis sekolah,melayang semua tudung aku ni..hehe..time ni budak2 lagi kan....serabai je aku rasa...huhu..




tapi bila da naik sekolah menengah,aku rasa semacam insaf sekejap...bila aku join kadet remaja sekolah, (KRS) ni ,aku terpanggil untuk terus pakai tudung ni..kiranya persatuan ni banyak mengajar aku selok belok pemakaian & aurat wanita..so,aku da stat serius pakai tudung ni dalam tingkatan 2 kot...masa tu aku ada join kawad kaki KRS ni...cikgu yg handle persatuan cakap,bila kita wanita yg bertudung ni memakai uniform,nampak segak & bergaya...xpercaya,sila lihat gambar dia atas yg xberapa jelas tuh...huhu



masa hari bahagia aku dulu pon,aku suggest kat mak andam,aku nak bertudung masa bersanding nanti....dia ikot je ape yg aku nak kan...memang terhias cantikla aku masa sanding dengan tudung itu...hehe (masuk bakul angkat sendirikan... bila lg nak puji diri sendiri (= )




so,sesape yg sudi nak join contest ni,silala klik di sini yer...




ok,untuk yang nak join...ni syarat2 nyer.... :-


  1. ade blog sendiri....jangan tumpang blog orang lain yer..hehe...

  2. letakkan gambar cikyuz yang kat atas ni....xcomey pun,tapi letak je la kan..sebagai syarat : )

  3. nak follow sayer atau x, terpulang...xpaksa...tapi susah sketla kalau xfollow, mcm mane nak tau update terbaru pasal contest ni kan....??name pemenang akan disiarkan selepas tamat contest ni..dalam blog ni jugak : )

  4. letakla gambar korang bertudung

  5. cite sket sejarah pembabitan korang dalam bertudung ni..hehe....dan kenape korang bertudung? xde limitation jumlah perkataan.. :)

  6. tag 3 orang kawan2 korang untuk join contest ni....jangan lupe lak gtau diorang...

  7. dan last skali, tinggalkan link korang kat entri ni untuk sayer jejak balik...

HADIAH MENARIK MENANTI ANDA :

TEMPAT PERTAMA - sehelai selendang, brooch tudung (cikyuz buat sendiri tau) & topup RM10

TEMPAT KEDUA - brooch tudung ( cikyuz buat sendiri) & topup RM10

TEMPAT KETIGA - topup RM10



TARIKH TUTUP CONTEST : hujung bulan Mac 2011


kawan2 saya yg di tag ialah:

cik pah


9 comments:

Cik Pah on March 9, 2011 at 5:01 PM said...

ahak..aku telah di tag...tgk dulu lah ye.,kalau line internet okay.cepatlah aku buat.tapi kalau internet macam hareemmm.. sok jer lah

cikpuanyuz on March 9, 2011 at 6:54 PM said...

terima kasih kerana join....nice :)

A.s.t.i.n.a on March 9, 2011 at 7:18 PM said...

Dearie yank.. Astina tidak join kontes sebab ingin memberikan kemenangan kepda lad ayu ini (sedangkan tak konfiden nak tunjuk muka diri yang mcm2 ada di dalamnya)..

Hantu Kak Limah on March 9, 2011 at 10:29 PM said...

semoge berjaye...cute..mmg ayu....

YATZAKIE on March 10, 2011 at 10:13 AM said...

cik pah:alolo..cepatla kak join...nanti bini bos masuk susah tau...eheh

yuz:same2...try2 je yuz..hehe

tina:nape xnak join..cube je kan..mane tau leh menag..hehe


kak limah:tq kak.. ^_^

ch!natsu on March 10, 2011 at 10:40 AM said...

yat!! aiyo aku kan pemalu..
segan weh nak tnjuk gmbr.. huhu..
wish u luck!!

Cik Ina Do Do Cheng on March 10, 2011 at 12:16 PM said...

Memang ko ayu bertudung, cam akaklah.he he perasan pulak akak ni. Bukan apa dapatlah akak menyorokkan muka yang tembam ni bila bertudung.tapi ko tak tembam, tapi ayu bertudung.

ratusiput on March 10, 2011 at 1:43 PM said...

hai yat...ratu dtg singgah...good luck ye.. :)

YATZAKIE on March 10, 2011 at 2:37 PM said...

mi:jgnla ,malu2..sila la join ye..hehe

kak ina:tq kak..sebenarnye sya adalah tembam org nyer..T_T

ratu:welcome2...tq 4 the wishes!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie