GAYA AMATUR

Assalam semua..kali ni malas nak cite panjang2..kite nengok gambo jer...lepaskan gian masing2,sume trun men boling...maklumla aku bru pas beranak ni,rsa da lma sangat xdapat main bolilng kan...hehe..main boling kali ni di belanja oleh adik ku Azizah..yg bru dapat gaji yg saaaangat masyuk..gaji pertama dia...huhu..pasni aku nak rembat gaji dia lg...nak soh dia blanja lain lak...kita tunggula nanti ye ape yg aku nak pow dia pasni..hehe...jahatkan...



si tukang belanja kami main boling...AZIZAH


penjaga setia humaira ialah nenek


adik-adik ku,mak & humiara..


SYAFIQA..1st time dapat main..bestla tuh..


skali masuk longkangla..


tuan tanah memang hebat jer..yg penting gaya tuh lebih sikit..




amik ko..terduduk aku...seb baik strike..xnak plak suami aku amik gamba pin jatuh sume time nih..hampeh..hehe


si suami yg sedang cover macho..hehe



ada gaya pemain profesional x???


yeehaaaa...

sebenarnye bola tuh masuk longkang..saje2 je xnak amik gambo..kasi can kan..




setelah di nilai, game 1st zaki @ suami aku yg menang..game ke-2 aku yg menang....muahahaha..pasni nak lawan lg la..sape2 y minat men boling,sila2 la rojer aku..kita lawan......tata semua..

8 comments:

A.s.t.i.n.a on March 7, 2011 at 8:22 AM said...

saya kan.. saya kan yat.. saya tak pandai main tu.. sobsss

ch!natsu on March 7, 2011 at 9:58 AM said...

uwaa.. ko men xajak aku.. majuk..!! =P

YATZAKIE on March 7, 2011 at 10:42 AM said...

minta maaf ye cik mimi..sya tercepat nak kuar sbb adik nakg keje aritu,,hehe..ti kite lawan yek!!

tina:nape awak xpandai main...sobs2..xpe..sya leh ajarkan....tengok adik sya men trus pandai,tp msuk longkang dlu la...pastu dia da hebat!!!hehe

Cik Pah on March 7, 2011 at 4:47 PM said...

amboi. ngan mak skali ko angkut..humaira tak main skali ker

suri solehah on March 7, 2011 at 5:01 PM said...

salam..akak kalau ke sini yang lebihnya gelak..yang strike jarang2 huhu

YATZAKIE on March 8, 2011 at 4:45 PM said...

cki pah: mak tlg jg humaira jer...tp dia ade try gak main...hancus..huhu


kak suri:mmg bantai gelak je kitorg ni...yelah..banyak ke longkang je bola tu...hehe

Cik Ina minat Do do Cheng on March 8, 2011 at 5:38 PM said...

makcik kalau main boling jenis kaki bangku.khe khe, mesti terus masuk longkang tu.ko tu last makcik pergi bila? masa tahun 1988,jangan tak percaya.

YATZAKIE on March 9, 2011 at 12:12 AM said...

mak aih kak..lame tol...time tu umur sya bru nak asuk 2 thn..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie