Aku Da Bagi

Assalam semua..korang mesti tertanya2 nape aku terlalu sayu hati skang ni...baiklah..aku nak cita sikit je...actually aku sebenarnye da bg surat resign kat manager aku..aku da nak berhenti keje..yes...berhenti keje okays....atas sebab ape,ti aku cite k..cume aku perlukan kekuatan skang ni...sebab aku akan hilang punca pendapatan aku selama ni...walaupun gaji xseberapa,tp sekurang-kurangnye aku ada gaji sendirikan...emm...masa tu akan tiba xlma lagi...ape yg aku harapkan skang semua berjalan dengan lancar & dipermudahkan semuanya....semoga ada hikmah atas semua yg terjadi ni....ya Allah ko kuatkan semangat aku....berikan aku ketenangan,ketabahan & kesejahteraan serta berikanlah aku kejayaan & kesenangan dunia & akhirat...amin....

sekian terima kasih...


yang benar,

YAT..

21 comments:

Cik Pah on March 24, 2011 at 11:14 AM said...

yelah.. moga ko dapt kerja yg lebih bagus..boss yg lebih bagus..manager yg sama perangai ngan nicholas.. hehhah..itu paling penting

ch!natsu on March 24, 2011 at 11:28 AM said...

comfirm brenti? hmm xpelah yat..
mgkin ada hikmahnyer kan.. jgn risaula yer.. =)

suri solehah on March 24, 2011 at 8:14 PM said...

salam yat..nape sehari dua ni yat asik bersenandung duka je..moga yat gembira dengan setiap keputusan yg diambil

niesz on March 24, 2011 at 9:34 PM said...

xpe kak, mungkin ada hikmah di sebalik semua ni, percayalah, rezeki tu ade kat mane2 selagi kite berusaha untuk dapatkan nya.. :)

halila Ibrahim on March 24, 2011 at 11:54 PM said...

salam kenal yea !!

macam tu la sy rasa masa mula resign hari tu.. segala2ny jd risau..
tp semenjak menjoin blog n jumpa ramai mummy2 yg sama nasib ( resign keje with reason).. jd ok coz selalu tukar2 pendapat n saling memahami sebab kenapa n mengapa..

matahati-aishahazhar on March 25, 2011 at 11:09 AM said...

jgn sayu lagi ye..

mungkin dengan cara tu. ada hikmah yang lebih baik dari sekarang..

YATZAKIE on March 25, 2011 at 11:57 AM said...

c.pah:kak...walau gj ciput,tp sya sonok keje ngan akak tau..moga2 doa akak di makbulkan..bkn senang nak dpt manager mcm nic tu kak...da la xbanyak songeh...harap2dpt bos yg ok lepas ni...


mi:i'Allah kompom mi...:(


k.suri:sya rsa tersayu je kak skang nih....ni tengah2 tenteram hati ingat kat Dia je kak...huhu


niesz:i'Allah..tq tq ye


k.Ha:ye ker....samela nasib kita ni kan..hehe



k,ratu:tq kak...hopefully pasni sya heppy2 je kan..hehe

Cik Ina Do Do Cheng on March 25, 2011 at 11:59 AM said...

Semoga keputusan yang ko buat lebih baik dari sebelumnya.Insyaalah. Yat , rezeki berdua cari ngan sorang cari sama je. tahu tak yang lebih penting macam mana kita nak menguruskan duit tu sebenarnya.Okey ye.

YATZAKIE on March 25, 2011 at 11:04 PM said...

c.ina:i'Allah kak...tq sangat2 atas asihat tuh...saya da lega sikit dah...

aNiS aNiSa on March 25, 2011 at 11:53 PM said...

xmo sdey2...

smoga diberi rzeki yg lbeh lg...

smoga dipermudahkan sgalanya =)

Acik Erna on March 26, 2011 at 2:15 PM said...

amin..mesti berat keputusan yang yat ambil untuk berhenti kerja tu kan..
tapi tak pe..insyaalah..ada hikmah disebaliknya..

ratusiput on March 26, 2011 at 4:45 PM said...

insyaAllah ade rezki nanti...semua yg berlaku tu Allah dh atur semuanya...utk kite mendepat sesuatu yg lbh baik..

YATZAKIE on March 26, 2011 at 6:09 PM said...

anis:tq ye...^__^


k.erna:tau xpe kak..berat sgt2..i'Allahkan,ade hukmah semuanya ni...tq ye kak..



k.ratu:i'Allah kak...tq ya!!!

zati embong on March 28, 2011 at 9:07 AM said...

kak berhenti kerja rupenya.xpe kak,insyaAllah rezeki 2 ada.boleh cari lagi kerja kt tempat lain kan.

No Lan on March 28, 2011 at 1:00 PM said...

sabar ye sis..kakNo doakan yg terbaik untuk yat...semoga ada hikmah disebaliknya..amin..

YATZAKIE on March 29, 2011 at 11:02 AM said...

jat:haah..akak da nak resign....uhuk3...



k.no:tq kak..amin

Dee on March 30, 2011 at 7:40 AM said...

moga keputusan yg dibuat tidak dikesali suatu hari nanti..moga dapat kerja baru ye sis..salam kenal..

YATZAKIE on March 31, 2011 at 2:56 AM said...

k.dee:tq kak... ^__^

Raden on March 31, 2011 at 8:13 AM said...

nk jd isteri dan ibu mithali ea??

~izan~ on March 31, 2011 at 9:18 AM said...

semoga ada hikmah di sebalik semuanya.dulu izan pun mcm tu,keje dh kira ok,gaji berbaloi tp kena wat keputusan benti sbb family.asben keje jauh n jarang balik then anak2 rasa mcm terabai sbb ibubapa sibuk sgt.3kali surat resign kena reject tp akhirnya selesai juga...

kalau lps ni yatt pilih stay kt rumah,jgn risau..ramai lg ibu2 yg dulu berkerjaya sukses tp dok rumah uruskan anak2.ada mcm2 kita boleh buat tau...rezeki ada di mana2..insyaAllah...

a.z.r.i.n.a.03.07 on March 31, 2011 at 2:24 PM said...

Salam kenal kembali Yat. Timaseh singgah.


Ada hikmah di setiap kejadian.
semoga segera dapat kerja baru.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie