CUKUP SUDAH

Dah-dah..cukup-cukup yat..xyah sedih2 lg...wakeup2...okays...aku dah xnak sedih2 lg...thanks kepada semua yg bg sokongan pd aku...insyAllah aku akan teruskan kehidupan aku seperti biasa..orang cakap rezeki ada di mana-mana...aku akan cube cari keje kat tempat lain lepasni...moga2 ade yg sangkut...amin... untuk hilangkan rasa sedih ni,aku nak share ngan kamu2 semua...

aku ni nak kata geram pon ade,marah pon ade kat si qistina ni...makin besar,makin nakal...kadang2 tuh aku memang xbleh nak wat keje langsung....nak kene dok menghadap dia sorang jer kat rumah ni...yg aku pelik tuh,bila aku nak wat keje,aku terpaksa sangkut dia kat beg kanggaru ni...sila lihat gambar di bawah yer...bknnye aku letak kat depan,tp letak kat belakang...senyap plak tuh..adeh la..sakit pinggang aku di buatnya...xpela nak..janji ko xmemekak jer..pening kepala umi bila ko da start bersuara ni...

ade lg satu yg aku geram ni...kalo time nak tidokan dia...skang ni pesyen dia tido,dia nak pegang rotan @ penggaru belakang badan tuh..kalo tak,mmg dia xnak pejamkan mata dia langsung la...bla aku bg je terus dia pejam....zaki cakap sikit hari lg dia bantai kitorang plak lepas ni..hehe..jomla cuci mata sikit korang...ahaks..



28 comments:

Naddia on April 1, 2011 at 2:08 PM said...

hahah! kenape die nk pegang pnggaru tuh???

putrimummy on April 1, 2011 at 3:11 PM said...

hehehe..gmbr dia dlm buai tu dah mcm cikgu kecik pegang rotan dah..alahai comel je.kalau tak bg pegang mmg dia ngamuk ek..

~izan~ on April 1, 2011 at 3:12 PM said...

eh..id lain td yat hehe...tersilap login hehe

Norhafiza on April 1, 2011 at 4:30 PM said...

alooooo comeynyeeeee....tapi tang tido pegang rotan tu yng paling kelako hahahahaha..tak pernah dibuatnye..agaknya beso esok2 nak jd cikgu besau ye dak hehe..

sabo je la kan yat..jg bb camni la ragamnya..moga2 esok dah besar akan berjasa pd ibubapa dan jd anak yg soleh..amin...

Norhafiza on April 1, 2011 at 4:31 PM said...

ops silap..anak yg solehah...amin,..

Cik Pah on April 1, 2011 at 4:41 PM said...

ada tokok jadi guru besau anak ko ti

YATZAKIE on April 1, 2011 at 5:55 PM said...

naddia:entah...dia nak menatang tu..kalo xbg menjerit2..hehe


putri:kalau tak bg pegang mmg dia ngamuk..da dapt bru dia diam..hehe


k.izan:hehe


k.no:amin..doa tu kak..hehe



c.pah:tq kak..doakan dia...amin..hehe

aNiS aNiSa on April 1, 2011 at 7:30 PM said...

smile yer kak

smoga dipermudahkan segalanya =)

entry bru : Sabarlah Duhai Hati~

YATZAKIE on April 1, 2011 at 10:43 PM said...

tq anis...huhu

ZaNa on April 2, 2011 at 9:26 AM said...

yg bab pegang rotan tu yg melucukan... comey... geram tgk.. babab ngn rotan tu kang br tau.. hehehe...

zati embong on April 2, 2011 at 9:43 AM said...

hahaha pelik betul anak yatz tau.hihi.sbr jela.tp tang mata 2 alahai bulatnya.comel betul.

a.z.r.i.n.a.03.07 on April 2, 2011 at 11:58 AM said...

lain budak lain ragamnya kan..

comel pulak rasanya.

YATZAKIE on April 2, 2011 at 9:39 PM said...

zana:hehe..dia mmg nak kene rotan pon...



jat:haha...mata mmg bulat pon mata dia jat..ikot mata sape xtau...



k.rina:btol kak..lain budak,lain ragam nye...tq ye cakp umi dia comel..eh silap..anak sya comel..hehe

Rina AVAIL a.k.a cik betty on April 3, 2011 at 1:43 AM said...

samalah anak kita..nak suh tgk muka dia jer..tak kasik wat keje lain..qistina nih macam rupa ayah dia lah..

ratusiput on April 4, 2011 at 11:58 AM said...

ehehehe pesen baru tido ke ni bwk rotan.amboi garang.takpe yatz..rezki tuhan dh tentukan jgn risau.kalau skang kite kena stop dr sesuatu tu...itu maknenya ade sesuatu yg lbh baik sdg menanti.lambat ngan cepat je.

rATu kEBaYA on April 4, 2011 at 11:59 AM said...

aisk.. rotan tu utk standby garu belakang badan ke?

Kakzakie on April 4, 2011 at 3:29 PM said...

Masya-Allah kelakar betul... Macam-macam cara dia nak tidur. Tapi yg melekat kat belakang tu lagilah hebat.

Anak.... anak.... ujian buat ibu-bapalah kan....

suri solehah on April 4, 2011 at 6:33 PM said...

salam hehe..cian si comel kena marah ngan umi...

Hantu Kak Limah on April 4, 2011 at 10:37 PM said...

oooo...psl dak qistina tu,mmng bebudak tgh nak membesar..nk kan prhatian...sabo je le,kengkadang mmng tensen..tp,kesian bile dibiar pulak..

Cik Ina minat Do do Cheng on April 5, 2011 at 12:17 PM said...

Yat,

cara ko tu mengingat masa makcik ngan Hanafis anak makcik yang no 3, sekarang yang dah berumur 19 tahun.dia tu manja sikit, suka nak menangis, apalagi kena buat cam yat buatlah.mengah gak sambil masak mengendong dia kat belakang.

Umie on April 5, 2011 at 8:07 PM said...

alololo...soooo cute tido sambil pegang penggaru tu..cite2x nak jd cikgu ye Qistina?? hehe

YATZAKIE on April 6, 2011 at 11:14 AM said...

rina:ye ke..hehe..mmg ikot muke ayah dia pong..huhu



r.siput:tq kak..i'Allah ade la keje yg sangkut lepas ni..huhu


r.kebaya:rotan tu nak bantai mak & ayah dia la kak..hehe



k.zakie:ujian anak2 ni memang hebat la kak..bkn senang nak jd ibu ni kan kak..hehe



hkl:tu la psal kak,,sgt tension ngan dak sorg ni,ni bru sorang je..hehe



k.suri:hehe




c.ina:ye ke cik ina...mmg dlu2 pon cik ina gendong anak mcmtu ek..hehe




umie:ade la kot cite dia nak jd cikgu...amin..moga2 termakbull doa tu..huhu

mie on April 6, 2011 at 3:00 PM said...

alahai..
comelnya bila tido..
ehehehe

YATZAKIE on April 6, 2011 at 11:08 PM said...

mie:comel ek..penat tau nak bg dia tido..huhu

Dee on April 7, 2011 at 5:20 PM said...

hahaha..cute giler..tidur pegang penggaru..

halila Ibrahim on April 9, 2011 at 1:02 AM said...

alahai.. comelnya..time tidur..budak2 biasa la.. manja macam tu la..

Zuwairi Aiman on April 11, 2011 at 11:51 AM said...

Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

YATZAKIE on April 11, 2011 at 5:47 PM said...

K.Dee:cute ke kak..silap2 dia bantai kitorang lak pastu..hehe


halila:kka,ni bkn manja..ni ngada2..hehe



zuwairi:okays!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie