CIS..BEDEBAH...

Assalam...fuh..fuh..(tiup habuk..da berhabuk blog ni..da lma xupdate..)..adehla..skang ni panas gila la time tengahari..tapi bila petang je hujan...ni aku nak cite sikit...nak lepas geram...aku mencik2!!! aku sedar,aku ni pejalan kaki tegar...ye la..pegi keje, balik keje jalan kaki jer...dekat je rumah ngan opis aku ni...tapi yang aku nak marah ni bukan ape...aku marah betol ngan orang yg bawa kete yang suke2 hati langgar lecak..pastu yg jd mangsanya AKU...abisla basah baju aku yg comel ni...nasibla da nak balik rumah,kalo tak malu aku...bermandikan lecak....malang tol nasib aku arini...basah lencun aku...kepada si pembawa kereta Wxxxxx,silala berhati2 sikit ye..skali lagi aku terkena, siapla ko...minta maafla kepada semua yg terbaca entry ni..saya bukan marah anda yg bawa kereta tau...tp biarla kita hormat sikit orang yg xnaik kereta ni..kesian kami... T____T

19 comments:

Cik Pah on April 13, 2011 at 11:01 AM said...

ohh.kalau aku nampak ko tepi jalan..lagi sengaja aku langgar lopak tuh..siap aku hon hon lagi.hahahhahaha.. sengal aku hari ini

Rina AVAIL a.k.a cik betty on April 13, 2011 at 11:10 AM said...

oh sy pon penah kena nih ms nak pegi sekolah dulu..dahla nak pegi tau bukan balik..baju sekolah putih..tensen guaaa..

iN Laa...~ on April 13, 2011 at 2:21 PM said...

kalau die langgar lecah tuh lagi..

kite bakor je!! =P


p/s; kalau ujan iN sngat suker lori or keta langgar air n terkena kat iN.. sumtimes tuh mencari2 jalan yang berlopak. wah! beshnyer. hahahha

YATZAKIE on April 13, 2011 at 4:28 PM said...

cik pah:hamboi2..sukenye nak langgar lecak tu kat org ek..kijammmm...huhu



k.rina:ala,kesian nyer...samela nasib kita ni kan...hehe



in:ko suke kene lecak eh..meh cni akulanggor ko lak...bkn langgar lecak tau..tp langgar ko in...hehehe..gurau jer..

Cik Ina Do Do Cheng on April 14, 2011 at 6:03 AM said...

makcik pun ada kena cam tu, basah lencun, tapi bukan pasal kereta, tapi kontena.selalu kalau hujan dapat elak, makcik elak jauh sikit dari dorang.

matahati-aishahazhar on April 14, 2011 at 11:30 AM said...

tapi kan yat.. akak teringin nak langar lecak biar kene balik kat kereta yang selalu langar lecak kene keta akak.. diorang ni bukan nak slow bila kat lecak tu.. lagi laju dibawaknya

YATZAKIE on April 14, 2011 at 2:46 PM said...

Cik ina:hehe..saya dah elak pon still kena gak...so mcmne tu cik..hehe



kak ratu:tau xpe kak...dia ingat dia main air terjun kot..suke2 hati je nak langgar lecak tuh..at least slowkan la sikit bawa kete tu..pandang2 la orang kiri& Kanan ade jalan kaki ke tak..geram saya kak..ish!!

ratusiput on April 14, 2011 at 3:43 PM said...

alalala ciannye dia...pasni kena pakai baju ujan sesiap...

No Lan on April 14, 2011 at 8:42 PM said...

ya ALLAH..sabo sungguh la dengan pemandu cam tu..tak pk org lain langsung..

Unknown on April 16, 2011 at 12:36 AM said...

ciannye..pemandu keter hati2 ye lpas ni:)

YATZAKIE on April 16, 2011 at 10:03 AM said...

rs:kak,nak kene pakai bju hujan la plak..abisla saya..gaya macam naik motor plak..hehe



k.no:tau xpe kak..umm...xpk org len lgsung dorang tuh...



farah:hehe..tq singgah...^__^

Cik Ina Do Do Cheng on April 18, 2011 at 10:32 AM said...

cik yat, bila nak update cite baru ni.

a.z.r.i.n.a.03.07 on April 18, 2011 at 5:27 PM said...

Baik Puan Yat.


saya akan lebih berhati-hati lepas ni.


(^_^)

Umie on April 20, 2011 at 10:39 AM said...

pegi keja jalan kaki, banyak save duit nih..nnt bole beli keta besar..pastu kasi langgar kereta yg langgar lopak sampai baju awak basah tu..hehe

Hantu Kak Limah on April 20, 2011 at 12:52 PM said...

best kalo tmpt keje dekat..banyak bole save tu...huhuhuhu...tp bab malang tu selalu x berbau...die dtg tau2 basah jer...keh..keh..keh....

YATZAKIE on April 20, 2011 at 1:05 PM said...

kak rina:hehe..same2..



umie:i'Allah..xdela sampai berdendam mcmtu..hehe..tp doa dapat bel kete besar tu harap di makbulkan..amin..hehe




hkl:tau xpe kak...nasib badan..ngeee

~izan~ on April 21, 2011 at 4:36 PM said...

alololo..cian dia..mujur time balik keje,kalau time pergi,tak psl2 nk patah balik tukar segala bagai kan..

kdg2 kan ada je jenis manusia yg drive suka cari lecak tu pastu dia langgar kasi kena keta ke,org ke yg dekat2.owh akak tak begitu dik..akak lg elak supaya keta sendiri tak kotor hehe

~izan~ on April 21, 2011 at 4:36 PM said...

owh org tu ialah cik pah di atas sekali rupanya hahahha

YATZAKIE on April 24, 2011 at 7:02 AM said...

k.izan:saya pon mcmtu gak kak..elak slagi boleh..(eh jap..saya mane penah drive lg..hehe)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie