HIKAYAT MERONG @ MERENG...




Aku dah tengok cite ni....bolehla jalan cite dia,best jugak...kalo 5 bintang untok markah penuh,aku bg 3...tah la nape aku nak bg 3,aku pon xtau...mungkin sebab geng2 aku yg tengok cite ni sume da jd mereng...ekekeh...adeke time si jehan miskin tu lawan kitorang leh bantai gelak....time tu bukan ape,bulu ketiak si jejaka ini bergoyang2 kot time dia lawan tuh....ehehehe...pastu dialog si mat salleh ni pon leh tahan lawak....ayat pertama dalam filem ni yg dia cakap melayu lebih kurang macam ni la...'sudahla muka mu hodoh,mulut pula berbau busuk....'ekekeh..aku bantai gelak ngan dak2 aku skali korang tau....orang len take serius...pastu dialog lucah sikit oleh khir rahman bila nak tettttt ngan si puteri china tuh...aku xpasti la dia cakap ape..tp lucah jugakla...cume aku nak komen cikit time2 ngah berlawan tuh sume..cube kalo kru fokuskan tok sorang2,bru cam gempak sikit.sebab time tu macam fokus tok semua skali kan.....ni just pendapat aku jer.... ape2 pon..syabasla kru..korang nye cite memang xpenah hampakan peminat2 filem kat malaysia la..cayalah...

3 comments:

Cik Pah on March 15, 2011 at 5:00 PM said...

hamba sungguh keciwa dgn film review dari tuan hamba.. moga tuan hamba dapt menghayati lebih lagi filem ini..

sekian..

embok / empok

ratusiput on March 21, 2011 at 11:17 AM said...

ratu dh tgk jugak.boleh tahan la citer dia.lgpun kena support cite melayu kan.lainla kalau citer cm senario ke jgn pandang blkang congkak tu la apa la...buang duit je g tgk.ehehe..

YATZAKIE on March 31, 2011 at 2:57 AM said...

c.pah..yo lah..huhu



k.ratu:hehe....sokong filem melayu!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie