MACAM HARAM LAH BUDAK KELING NIH...


Assalamualaikum....xde ape yat nak tulis,cume nak share gambar budak yang sorang nih...macam haram...macam shial la...nak tunjuk fuck tuh kat kalimah Allah...astaghfirulahalazim..nak kata dia ni keling munkin...nak kata dia dr bangsa mamak pon mungkin....kalo la aku dapat ko da lama2 aku terajang muke ko...macam haram tol...suke2 hati nak mempermainkan agama suci aku ni.,,puih...(nasib aku xdpt muke ko...kalo tak da lame aku ludah betol2...)
sekian.. **hati panas ni..**



7 comments:

wahida on December 29, 2011 at 10:05 AM said...

mmg kurang ajar!! sakit hati betul tgk gambar ni!! semoga Allah membalas perbuatan keji dia tu...


salam kenal..terus follow sini...

YATZAKIE on December 29, 2011 at 7:09 PM said...

wahida:salam kenal..tau xpe wa...macam hampeh tol dak ni....geram tengok dia...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty on December 30, 2011 at 10:55 AM said...

nnt dh sah-sah jd kayu api neraka..(moga dia diberi hidayah)

si para para on January 2, 2012 at 12:58 AM said...

harap dia menyesal satu hari nanti atas perbuatan dia tu.

zati embong on January 3, 2012 at 9:51 PM said...

sygnya dia hdup d muka bumi ni kalau x diberikan hidayah.

Unknown on May 10, 2017 at 3:29 PM said...

Harom punye keling!!! Suka hati hina allah

Big Boss on May 10, 2017 at 3:30 PM said...

Harom punye keling!!! Suka hati hina allah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie