RM 500..DAH AMBIK BORANG KE YANG LAYAK TUH....SAYA DAH AMIK...SEBAB SAYA LAYAK..

Duit ni..sape yg xnak..asben yat dah amik...tinggal nak isi jer...moga2 diluluskan ler...leh g shopping...huhu



lihat muka ada senyum sikit jugak...

14 comments:

CINTA UNTUK KITA on December 13, 2011 at 10:45 AM said...

akak, amek kat LHDN kan? dah isi, nak kena submit kat LHDN jugak ek?

NanieZara on December 13, 2011 at 10:54 AM said...

hihihi...tak layak ler nak mohon..tp takpe lah dia bg sekali jer kan..

Cik Ina Do Do Cheng on December 13, 2011 at 10:57 AM said...

layak tak layak belakang kira.yang penting cuba.cha ya nin alif kutuk gomen, dia dulu yang penuh : )

Papa Mifz on December 13, 2011 at 4:09 PM said...

yg layak jgn lepaskn peluang,rezeki nih

NanieZara on December 13, 2011 at 5:07 PM said...

klu tak layak leh isi ke...untun nasib ada rezeki kan..hehehe

zati embong on December 13, 2011 at 10:57 PM said...

hihi,a ah kan, lgpun bukan kena byar pun kan?just isi n hntr je kan?

YATZAKIE on December 14, 2011 at 10:19 PM said...

cuk:xla,asben amik kat kwn dia dik..

YATZAKIE on December 14, 2011 at 10:20 PM said...

nani:ala nani,cubeje anta.mane tau ade rezki...kak yat po try jer..

YATZAKIE on December 14, 2011 at 10:20 PM said...

c.ina:tau xpe cika ina...dorg je yg penuh aritu nak amik borg nih..hehe

YATZAKIE on December 14, 2011 at 10:21 PM said...

Pm:i'Allah..ade rezki masing2ka..hehe

YATZAKIE on December 14, 2011 at 10:21 PM said...

jat:tau xpe jat..hatar je,mane tau rezki nakkawin ni kan..ekeke

~izan~ on December 16, 2011 at 9:24 AM said...

Alhamdulillah..rezeki tu yatt..dpt belanja akak sikit minum eheh..gurau je.. =) semoga dipermudahkan =)

YATZAKIE on December 16, 2011 at 7:24 PM said...

k.izan..hehe..i'Allah ye kak..amin

Acik Erna on December 16, 2011 at 8:47 PM said...

assalam yat..dah campur dua2 tak layak pulak dah..sepatutnya kena tolak hutang rumah dulu..bila campur baru la layak kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie