KRONOLOGI WAJAH QISTINA,DARI LAHIR HINGGA SEKARANG..

Assalamualaikum...harini xde cite panjang..cume nak share wajah2 si kecik kesayangan yat,Nur Humaira Qistina..dari lahir hingga sekarang....yat rindu dia,sebab dia sekarang duduk dengan nenek dia...umi rindu Qis sangat2...ketembaman qis ini adelah dr hasil susu badan yg dia hisap dulu...ternyata ia memang terbukti..lihatla hasil ketembaman dia dulu...hehe


umur 2 hari


umur 3 hari


1 minggu

2 bulan


4 bulan



4 bulan



5 bulan






6 bulan




8 bulan




1 tahun 3 bulan



1 tahun 4 bulan




terkini,1 tahun 6 bulan...kerek jer muka dak sorang ni kan...ekeke





6 comments:

NanieZara on December 12, 2011 at 12:11 PM said...

a;ah lah k.yatt tembam tol pp dia.eh tp dia dari lahir lg pp dah tembam kan..ditambah plak minum susu bdn lagi lah bulat jadinya.tp ada gak baby yg minum susu bdn kurus jer...

YATZAKIE on December 12, 2011 at 11:51 PM said...

haah nani..ade jugak baby mcmtu..tp qis ni dr lahir mmg chuby pon mcm bobo tuh..hehe

Cik Ina Do Do Cheng on December 13, 2011 at 11:06 AM said...

comelnya anak ko cam muka suami ko pun ada, mata ikut ko. bambamnya dia masa kecik, bila dah besar kurang sikit tapi still comei.

YATZAKIE on December 14, 2011 at 12:17 AM said...

yela cik ina..ramai org ckp dia ikot abi dia...

~izan~ on December 16, 2011 at 9:25 AM said...

tembamnya! mata bulat!comel kemain yatt! geram akak

Faraa Hanieys on December 17, 2011 at 1:01 AM said...

eeee geram gile mata dia bulat ! lawaaaaaaaaaaa @.@

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie