BERDERAU DARAHKU...

Assalam readers semua...hari ni yat xde nak tulis ape2...cume nak share sikit cite....petang td yat g blaja memandu kereta....ya Allah,tuhanje yang tau,bertapa gemuruhnya yat,bertapa gugupnye yat apabila membawa kereta tadi kat tengah jalan raya yg penuh sesak tuh...tengah2 syok bawa pastu enjen kete tetibe lak leh mati kat tengah jalan lak tuh...ahdoi...tp brother yg ajar tu xmarah,dia pon faham...ye lah kan...yat pon baru je nak belajar....ape2 pon esok kene g blaja lg....xtau la ke arah mane lak dia nak bawa....sebab td dia soh yat lalu kat jalan kuching tuh...mak aih...punyela jem gila....syukurla enjin xmati time tuh...yat di dalam kawalan lg....hehe....doakan bertenang dan berjaya melalui semua ujian memandu ni nanti ye........hihi...

8 comments:

ratusiput on December 4, 2011 at 12:31 AM said...

akak dulu masa sblum nk amik lesen..siap kena paksa ngan cik kitol.yela masa tu mmg takde kompiden langsung nk blajar memandu.fobia.tp bila dah lelama...dah pandai...iskk...senang upanye.ehehe.tp tu la akak jrg sgt2 bwk manual.rase bwk manual se blajo je la.dapt je lesen tahun 2005 trus bwk auto smpaila skang ni 2011 :)

cintauntukkita.blogspot.com on December 5, 2011 at 10:28 AM said...

tak ada bendalah kak.. relax je.. hehe sy pun dulu cuak jugak. tapi alhamdulillah, lepas! hehe masa belajar tu bawak kancil . tapi masa jpj kena pulak viva.. hehe tapi oklah viva, lembut skit..

YATZAKIE on December 7, 2011 at 11:51 PM said...

k.ratu:hehe...takut yat kak bila mula2 bawa kete tu..

YATZAKIE on December 7, 2011 at 11:54 PM said...

cinta:huhu..akak ni jenis darah gemuruh...asben soh bawa viva akak tetibe jd kayu jap...hehe

~izan~ on December 8, 2011 at 11:47 AM said...

wah yat! nnt yat mesti terer sgt bwk keta sbb belajar pun kat tmpt mncabar.akak dulu bljr kt jln yg x sibuk mcm yat.kagum akak.takpe lama2 yat mesti terer!

good luck dik!

YATZAKIE on December 9, 2011 at 10:42 PM said...

k.izan:tau xpe kak..ade ke dia soh yat lalu kat jln jem...tp bla yat da seminngu xtry bawa kete rasa kekok lak plak kak..hehe

Papa Mifz on December 11, 2011 at 5:13 PM said...

takmo panik2...cool2 ajer...;)

Cik Ina Do Do Cheng on December 13, 2011 at 11:08 AM said...

bertabah ye, jangan panik, InsyaAllah tak lama lagi terrorlah tu, cam anak cik ina, dia pun cam yatt gak masa mulanya, takut-takut, sekarang dah okey .InsyaAllah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie