MELENTUR BULUH BIAR DARI REBUNG NYA..

Assalamualaikum..hai semua..pe khabar..yat sihat2 jer...emm..yat belom bekerja lg semua..masih meniti hari2 untuk temuduga yang banyak pada esok hari...moga2 ade yang sangkut lepasni..amin...ok2..berbalik pada entry...baru2 ni qis ade minta tudung dari yat..(umi,nak udung...) ingat nak wat pe..yat pon pakai kan la..rupenye dia masuk bilik dan lakukan solat..ya Allah..aku bersyukur pada Mu..sekurang2 kurangnya,zuriat ku ini melihat ape yang aku lakukan...moga2 dia akan berterusan melakukan suruhan Mu ini,ya Allah..pelihara la iman anak ku ini...amin...


*lihatla cara2 dia solat...dari berdiri,ruku' da sujud....









16 comments:

Acik Erna on March 31, 2012 at 7:42 AM said...

Amin..semoga menjadi ana solehah..dan semoga jugak yat lulus dalam temuduga.

Cik Ina Do Do Cheng on March 31, 2012 at 8:02 AM said...

gelak-gelak gak, tapi serius kita kena melentur buluh dari rebung, bila dah jadi buluh keras, susah nak lentur. la comeinya, tak pelah yat boleh lentur lagi tu.

Kakzakie on March 31, 2012 at 8:21 AM said...

Syukur dia melihat apa yg yat lakukan. So... apa lagi setiap kali solat sediakan dia pakaian lengkap utk bersolat... lakukan bersama-sama, insya-allah akan jadi biasa kelak...

CINTA UNTUK KITA on March 31, 2012 at 9:18 AM said...

wah amin....... moga qis kkl iman ny smpai dwsa.. ;p

natrah jaafar on April 2, 2012 at 8:33 AM said...

alhamdullilah..semoga qis jadi anak solehah..

munna on April 3, 2012 at 4:19 PM said...

amin... sejuk hati bila tgk anak2 macam ni.....

iduraz on April 4, 2012 at 9:19 AM said...

alala..comeinyer...touching kan bila anak kita ikut nak solat gak..hannah saya pon gitu..:)

iduraz on April 4, 2012 at 9:19 AM said...

alala..comeinyer...touching kan bila anak kita ikut nak solat gak..hannah saya pon gitu..:)

YATZAKIE on April 4, 2012 at 7:50 PM said...

acik:amin acik..moga2 dia jd anak yg solehah

YATZAKIE on April 4, 2012 at 7:51 PM said...

cik ina:tau xpe cik ina..insyaAllah yat akan didik qis nanti

YATZAKIE on April 4, 2012 at 7:51 PM said...

k.zakie:insyaAllah kak..amin

YATZAKIE on April 4, 2012 at 7:52 PM said...

cuk:amin..tq dik.. =p

YATZAKIE on April 4, 2012 at 7:52 PM said...

nat:tq nat.. hihi

YATZAKIE on April 4, 2012 at 7:53 PM said...

k,iduraz:tau xpe kak..tersentuh sangt time tuh.. hehe

Papa Mifz on April 6, 2012 at 6:18 PM said...

bagus nyer...comel...

YATZAKIE on April 8, 2012 at 4:10 PM said...

pm:hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie