NI CARA YANG PALING SELAMAT..CUBALA...

Assalam readers...saje je tepek gambo makcik ni...memang terbaik la dia bg tips tumbuk cili tanpa rasa pedih mata...hehe

Agak2 korang pas makcik ni wat mcmni dia bernafas lg ke tak??ehehe...komfom korang xpedih mata pasni..selamat mencuba yo..

10 comments:

CINTA UNTUK KITA on March 26, 2012 at 6:30 PM said...

haha lawak la makcik tu mcm akak..;p

Acik Erna on March 26, 2012 at 7:26 PM said...

assalam yat ..tak sanggup acik nak cuba ..nanti belum habis tumbuk..nafas habis dulu..

natrah jaafar on March 27, 2012 at 8:07 AM said...

hahahaha..aku pernah sekali cili terpercik kat mata..tp x sanggup la pulak nak buat gini...

CINTA UNTUK KITA on March 27, 2012 at 3:30 PM said...

hai kak.. anda da di tag..jom join kak ;p

http://cintauntukkita.blogspot.com/2012/03/contest-give-and-take-by-nana-tyna.html

YATZAKIE on March 27, 2012 at 4:08 PM said...

cuk:hehe..akak ni lawak ek.tp ade org ckp mcm tu gak kat akak..ekeke..ok tq dear!!! =)

YATZAKIE on March 27, 2012 at 4:09 PM said...

acik:hehe..tau xpe kak..belum abis tumbuk dah abis nafas dah kita kan...hihi

YATZAKIE on March 27, 2012 at 4:09 PM said...

nat:haha..ape kata ko try nat..tp ko lubang2 kan sikit plastik tu..biar ade lubang udara ckit..hihi

Papa Mifz on March 30, 2012 at 3:44 PM said...

muahaha...lawak la...

Cik Ina Do Do Cheng on March 31, 2012 at 8:04 AM said...

cik ina syorkan pakai spek hitam. Lagi satu petua tak nak kasi cili percik ke muka, buh garam sikit dalam cili sebelum menumbuk .

munna on April 3, 2012 at 4:20 PM said...

hehehe..terbaiklah makcik ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie