TIRU MACAM SAYA..JOM KITA K-POP!!

Assalamualaikum...yo whats up semua..sihat2 hendaknya...inilah jadinya kalo si umi yg obses ngan korean style..senang cite k-pop style..hehe..yg jd mangsa si tecik ni la..nak suruh maknye wat kat diri sendiri,abinye lak yang akan PENGSAN..haha..lg pon dengan style sebegini akan kemas senantiasa...xde serabai2...tp susahnya nak jadikan camgini..kene pulak budak sorang ni yg xmo dok diam...ahduh..ape2 pon qis,umi sayang kamu bangat!!!





11 comments:

zati embong on March 20, 2012 at 1:30 PM said...

huhu..yat sbr jela.hihi

NanieZara on March 21, 2012 at 11:58 AM said...

huh..kalo kat mya nak buat style gini mau bersilat.2 hari pon lom tentu siap

munna on March 21, 2012 at 12:58 PM said...

hehehe comelnya... anak kak munna plg tak suka ikat rambut...sudahnya panjang je sikit ummi dia potong ...

Papa Mifz on March 22, 2012 at 4:42 PM said...

ooo..style k-pop mcm nih yer...hehe

YATZAKIE on March 23, 2012 at 1:34 PM said...

jat:hehe

YATZAKIE on March 23, 2012 at 1:34 PM said...

nani:tau xpe nani..dak2 skang mane suke sanagt ikat rambut kan..hehe

YATZAKIE on March 23, 2012 at 1:35 PM said...

k.munna:hehe..sayangla kak nak ptg rambut dia,dah ler sikit..hehe

YATZAKIE on March 23, 2012 at 1:36 PM said...

pm:haah..camni ler style k-pop tuh..hehe

Kakzakie on March 24, 2012 at 9:50 AM said...

Boleh pulak si comel tu ikut je... sebenarnya walau bukan style k-pop pun memang dah sedia cute dan comel pun...

YATZAKIE on March 24, 2012 at 8:27 PM said...

k.zakie:dia xmo jugak kak..tp dah kene paksa..nak xnak kene la jugak kan..hehe

Cik Ina Do Do Cheng on March 31, 2012 at 8:07 AM said...

comeilah anak yatt.dah cam korea.ikat style cam tu tak de lah cepat rambut berserabut.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie