TELEKUNG BARU QISTINA

Assalamualaikum..hai semua..harini nak cite pasal anak dara kecik yat ni..semalam telekung baru qis dah sampai..terus sujud syukurla si kecik ni bila dapat pakai telekung baru..hehe..tp xdela gambar masa dia sujud tu...terharu juga la yat..macam dia tau je yang barang yat bagi tu untuk kegunaan dia nanti..saje yat beli besar sikit..leh pakai lama...yang wat yat nangis terharu jugak tu masa dia cium pipi yat..hehe..ape saje untuk kebaikan qis,insyaAllah umi akan wat tau..nanti kita solat sama2 yer qis..saaaayang qis sangat2..



7 comments:

Papa Mifz on May 16, 2012 at 9:05 PM said...

comel nyer Qis pakai telekung tuh...;)

Faraa Hanieys on May 16, 2012 at 9:12 PM said...

comeynyeeee ^___^

Kakzakie on May 17, 2012 at 4:47 PM said...

Teruskan Yat... tak apa dia nak main ke apa tapi ajak dia solat sama. Inya-allah lama-lama dia suka dan faham....

Pakaikan betul-betul macam kita bersolat Yat... suka kakak:)

munna on May 18, 2012 at 4:02 PM said...

comelnya qis..... alhamdulillah....

MulutPayau on May 20, 2012 at 8:03 AM said...

alahai comelnya Qis pakai telekung...

Cik Ina Do Do Cheng on May 20, 2012 at 7:19 PM said...

comelnya.geram tu tengok budak pompuan ni. nasib baik dah cik ina ramai kalau tidak mau beranak lagi sorang pompuan.

Acik Erna on May 22, 2012 at 7:08 AM said...

comelnya Qistina pakai telekung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie