TINDIK TELINGA...MENJERIT MACAM KENE PUKUL LA PULAK..

Assalamualaikum...ape kabo..arini jemah xde nak cerita ape la korang..ewah...dah jemah la plak..ekeke..ni pasal anak daro yat sorang nye hal la...dah lama sebenarnya yat niat nat tindik telinga dia tu..tapi disebabkan kebizian melanda,minggu lepas barula ade peluang tindik telinga si tecik ni ha..hehe..tapikan aritu masa sebelum nak tindik telinga dia,dia menjerit sekuat hati la pulak..padahal cina pompuan tu lom tembak pon telinga dia...kalo dah tembak sebelah tu lehla kan kalo nak terpekik2 ke...yela,paling kurang pon dia dah rasa sakitkan bila kene tembak..yang peliknya dia menjerit sampai satu mall tu dengarla suara dia,macam kene pukul..macam2la dak sorang nih..alahai anak umi ni..sampai cina tu pujuk bagi cekelat la,baru dia bagi..tu pon kene peluk kuat2..kalo tak dia meronta2 susah orang nak tembak telinga dia.. hehe..dan akhirnya syukur dan berjaya menindik kedua2 belah telinganya...tertunai sudah 1 janji..hehe..macam cite 3 janji la plak..k la..jumpe nanti di lain entry ok...daaaaa


ni pandangan sisi kanan telinganya...subang warna merah..hehe


ni telinga kiri plak..xberapa jelas..dia ni bukan suke bergambo..umi dia je yg lebih..hihi

4 comments:

Acik Erna on May 6, 2012 at 2:34 PM said...

salam yat..anak dara tu rasa takut je tu..zaman sekarang senang ada temabk tu..zamak acik dulu..mak bawak pi jumpa bidan.guna jarum jahit benang nagn kunyit je..

YATZAKIE on May 8, 2012 at 11:34 PM said...

tu la kan acik..diA menjerit2 je..tu belom kene tebak lg..ish2..hehe

Cik Ina Do Do Cheng on May 12, 2012 at 9:05 PM said...

kenapa yat tak tindikkan sendiri? orang besar kena tembak telinga rasa cam kena gigit semut tapi budak besar tu rasa cam sakit sangat. alo alo comeinya dia.

YATZAKIE on May 14, 2012 at 1:01 AM said...

alal..yat takutla cik ina..sdgkan org buat pon yat dahkecut perut,ni kan nak wat sndiri..alamanya pengsanla yat cik ina..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie