NASI LEMAK BERTIMUNKAN DAWAI HIJAU

Assalammualaikum..hehe...di malam hari..mata ku ngantoks ni...ni adelah nasi lemak pemberian mak yat....mak beli dari kawan dia pagi minggu lepas...tapi sungguh tidak ku percaya,ku ingatkan yang berwarna hijau itu adelah timun,tetapi rupenya ia adalah dawai hijau...adus...perut ku lapar time tu..rezeki kan,xkan nak di buang...yat makan juga la nasi lemak tu..cuma tang dawai tu yat ketepikan...hehee...pengajaran kat cini bagi peniaga2 di luar sana,tolongla jaga kebersihan dan jagala juga kepekaan anda semasa memsak ye..kalau terkena kat orang lain macamne?ni nasibla kene kat yat........kalau tidak...maunye orang lain saman anda.......hehe


10 comments:

natrah jaafar on June 26, 2012 at 8:12 AM said...

amboi..besarnye dawai..nasib la nampak..ish ish..tu baru dawai..selalu ade rambut la, anak lipas pon aku penah jumpe tau

wahida on June 26, 2012 at 12:53 PM said...

adoi la...mcm mana lah dawai tu boleh masuk dlm nasi lemak tu...huhu...

zati embong on June 27, 2012 at 7:11 PM said...

huhu,kalau jat sure dah ragu2 yat.

Papa Mifz on June 27, 2012 at 8:24 PM said...

mak aii mcm mano peniaga tuh leh lalai sampai mcm tuh...

YATZAKIE on June 28, 2012 at 6:05 PM said...

nat:tu la nat..terkejut aku ade dwai ko.hehe

YATZAKIE on June 28, 2012 at 6:06 PM said...

k.wahida:tah le kak..xtau le saya mcmne dawai leh masuk dlm tu..hehe

YATZAKIE on June 28, 2012 at 6:07 PM said...

zat:eh jat..dah balik yer..hehe..mula2 mcm ragu2 la.tp pwot dah lapo kan..makan saje la..ehehe

YATZAKIE on June 28, 2012 at 6:07 PM said...

pm:xtau ler bro..lalai sgt ni..bahaya kan takut termakan..emmmm

aizamia3 on June 28, 2012 at 7:00 PM said...

kebersihan tu penting.. ;)

psstt: kalau ai confirm tak makan walaupun sayang..

YATZAKIE on June 30, 2012 at 10:36 AM said...

aiza:hehe..sayang plak nak buang...makan je la..tp dorg ckp berbahaya gak sbb dawai tu ade cemical kan..huhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie