MAKAN PIZZA @ DATARAN MERDEKA..

Assalamualaikum..yuhuuu...arini kita cite bab makan n jalan2 ye...hehe..masa yang yat dan suami ada,kami gunakan sebaik mungkin..bukan ape..suami yat ni keje xtentu masa,ikut shift..jadi hari yang dia cuti tu,yat ajakla dia jejalan...kebetulan yat amik si kecik ni dari rumah mak..tu yang bawa dia kuar sekali tu....asben yat belanja domino pizza..dia tanya gak,nak makan kat rumah ke..yat cakap ape kata kita makan kat dataran...leh bawa si kecik ni kuar sekali kan..tengok2 lampu malam2 tu semua..hehe..k la...selamat makan ye semua..hihi


ni pizza salmon..sedap sagat..1st time makan domino pizza ni..

sebelum kita makan,kene la amik gamba ngan pizza dulu..

abi makan dulu ye qis.lapa ni..hihi

ok,abi suap qis pulak...mau pulak dia nganga..kalo tak,xnak dia buka mulut tu..

dah kenyang,harus lagi bergambar..hehe..mula2 abi ngan qis


pastu umi ngan qis pulak ye.hehe..siap ade background bangunan sultan abdul samat lagi..hihi

eh,nape qis pandang abi macamtu...marah abi yer..hehe






itu je la...jumpa lagi di lain entry...tatatititutu..

8 comments:

ratu siput on July 16, 2012 at 8:26 AM said...

mmg seronok kalau makan n lepak2 bwk anak2 tempat2 camni.dorang pun bebas lari sana sini kan..dominos pizza mmg sedappp... :)

munna on July 16, 2012 at 3:59 PM said...

seronok gak lepak ngan makan2 mcm tu..... bangunan abdul samad tu cantik bila buh lampu purple tu.... kak munna tak pernah lagi makan domino

YATZAKIE on July 16, 2012 at 10:09 PM said...

k.ratu:tu la kak...bla dah ade masa terluang tu yat redah je la kan..hehe

YATZAKIE on July 16, 2012 at 10:10 PM said...

k.munna:yat pon 1st time makan..not bad la rasa dia..nanti akak try la.pulak..hehe

Liza Razak on July 19, 2012 at 12:51 PM said...

best jugak lepak malam kat dataran ni ek..x pernah lepak malam2 kat sana..

Kasih Salina on July 19, 2012 at 4:01 PM said...

salam yat..akak belum pernah makan domino pizza sebab kat sini takde, Pizza hut jer yang ada..

YATZAKIE on July 19, 2012 at 11:16 PM said...

liza:boleh la wak...saje2 spend time gan asben n baby..hihi

YATZAKIE on July 19, 2012 at 11:17 PM said...

k.salina:hehe..xde omino...ala kak,pizza hut pon ok gak...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie