KORBAN KAN AKU...LEMBU OH LEMBU....

 Assalamualaikum..salam aidiladha semua...ok...harini yat beraya kat rumah mak je kat kepong...g la melawat mak cik n pakcik kat kundang,pastu g rumah mak mertua yat,ala kat sebelah blok rumah mak yat je..alhamdulillah dekat sebelah blok je..hehe..untung la kan..rumah kedua orang tua dekat..dah jodoh ngan orang satu kawasan ni..hihi..ok la..xnak merapu..inila korban untuk tahun ni,sang lembu..lembu oh lembu...3 ekor yang tumbang...malam semalam ko cuba nak tanduk aku,akhirnya harini ko dikorbankan pula...daging mu sunguhla sedap di buat sup..sangat lembut dan segar lagi..burpppp.alhamdulillah..kenyang sudah...



 amik ko...xcukup pisau tajam,kene kapak ko..liat sungguh nak putuskan kepala lembu yang dah terkorban nih...huhu

4 comments:

Kakzakie on October 29, 2012 at 10:23 AM said...

Kapak tu berguna Yat sebab nak patahkan tulang kalau pakai parang/pisau tak mempan tau...

Papa Mifz on October 29, 2012 at 8:55 PM said...

tahun ni PM tak berkesempatan tgk lembu keno sembelih...huhu

munna on November 1, 2012 at 11:52 AM said...

kak munna tak pernah tgk org sembelih lembu ... takut tgk darah tu

Kasih Salina on November 5, 2012 at 5:25 PM said...

kalo akak memang takut tgk binatang kena sembelih..takut...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie