ALHAMDULILLAH...SAYA MENGANDUNG... =

Assalamualaikum...wahai rakan2 sekalian..maafla yat lambat ke udara,sebab baru je keluar wad hkl semalam...bukn ape,cuma nak bagitau kat u'olls semua,yang yat mengandung untuk baby kedua...Alahamdulillah...mesti pelik kan korang,mengandung pon nak kene masuk wad..mai yat cite sikit...yat ni xmacam orang mengandung yang normal...yat sebelum  mengandung qis dulu,dah alami diabetis yang agak kritikal..tp alhamdulillah makan ubat n kontrol sikit,yat lalui seperti orang normal yang sihat...semasa ngandungkan qis,yat wajib gunakan sunttikan  insulin,dan alhamdulillah selamat juga lahirkan qis yang sihat dari penyakit ni..tapi untuk yg kedua ni,yat di masukan ke wad untuk monitor gula n kene suntik insulin semula...lepastu doktor ada wat scan kat yat lbh dari 5X,n 3X scan masuk kedalam ms V pon still xnampak baby tu...doktor takut yat pregnen di luar rahim....ya Allah yat takut sangat....cuma skang yat da keluar ni doktor soh yat datang nexweek untuk scan lagi...dengan hararapan dan berdoa pada Allah,agar nampak la si rama2 ni dalam rahim yat nanti...yat harapkan doa dari kalian semua untuk yat n baby ni....amin..



 inila urine pregnen test yat yg positif..suka,suka..

 umi n qis...baju hospital yang xcantik..hehe

gaya seorang kakak yang garang n tegas kot..hehehe

8 comments:

Acik Erna on November 24, 2012 at 3:49 PM said...

assalam yat..jaga kesihatan yat..memang ada yang bila mengandung ada masaalah macam tu yat..sabar ye yat..semoga yat dan baby sihat

natrah jaafar on November 25, 2012 at 11:38 AM said...

yeayyyy...congrats yat..mudah mudahan selamat hingga kelahiran...same la kite nanti...hikhik

Cho Zila on November 26, 2012 at 10:14 AM said...

syukur kehadratNya.. dipermudahkanlah hendaknyer..

bieyah ahmad on November 26, 2012 at 11:01 AM said...

yat tahniah beb...sukw gile nk dpt bby lg yer..hehe

YATZAKIE on November 27, 2012 at 12:11 AM said...

acik:terima kasih acik...semoga Allah makbulkan doa acik..amin

YATZAKIE on November 27, 2012 at 12:12 AM said...

nat:haah nat..aku saing ko le nampaknya..hehe

YATZAKIE on November 27, 2012 at 12:12 AM said...

c.zila:terima kasih ya...alhamdulillah. =)

YATZAKIE on November 27, 2012 at 12:13 AM said...

Biah:haah b..inysaAllah..ko bla lg?hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie