NILAH SIKAP BODOH MANUSIA YANG MEBUANG SAMPAH DARI ATAS FLAT....

Assalamualaikum..hai semua..ni mood ngah marah ni...tak tau la sape yang bodoh sangat buang sampah plastik yang dalamnya ada kuah kari ni...nasibla yat ngan qis xlalu kat bawah ni,lalu kat tempat lain...ini mesti xde orang lain...maaf la ye yat cakap...orang india kat flat mak yat ni memang pengotor orangnya..aritu kereta yat kene sembur ngan sireh yang diorg makan tu dari atas jugak...geli geleman dibuatnya....kalo la yat jumpa,ai rasa nak tumbuk je muka orang yang wat hal ni...ngah marah ni.....k la..jumpa lagi....hehe

14 comments:

Kasih Salina on November 12, 2012 at 12:23 AM said...

kesiannya ada kes camni yat..nape la takde kesedaran sivik punya org..

محمد رازيق on November 12, 2012 at 8:08 AM said...

hmm. payan betul kalau org tak jaga kebersihan ni. huhu.

natrah jaafar on November 12, 2012 at 8:14 AM said...

tempat aku pon cam ni jugak..kete aku pon penah kene ludah dgn sireh..geli geli geli..penah sekali nyaris kepala nk kene pecah dgn botol kaca sbb ade india baling dari atas..kalau x entah leeeee..x skolah kot dorang ni..

pB on November 12, 2012 at 2:50 PM said...

susah kalau orang tak ada kesedaran sivik nie

Kakzakie on November 12, 2012 at 3:29 PM said...

Undang-undang tempat kita tak macam di S'pore Yat (maaflah kata). Kalau di sana conform dah kena denda..

YATZAKIE on November 15, 2012 at 2:56 PM said...

k.salina:tau xpe kak.pengotor diorg ni..emm

YATZAKIE on November 15, 2012 at 2:56 PM said...

m.raziq:tau xpe wak...sedih tau..emm

YATZAKIE on November 15, 2012 at 3:06 PM said...

nat.:aku kne sembur ngan sireh tu geli lak aku nak amik gambo..pengotor la keling ni semua..puih..hihi

YATZAKIE on November 15, 2012 at 3:08 PM said...

pb:tau xpe wak..umm

YATZAKIE on November 15, 2012 at 3:09 PM said...

k.zakie:tau xpe kak,kalo tak mesti dah brsih mcm kat sana an...cdih yat kak..

Papa Mifz on November 15, 2012 at 3:36 PM said...

hmmm...jenis tak faham bahasa la tuh...

محمد رازيق on November 18, 2012 at 9:45 PM said...

tq singgah blog. tgh tungu entri br awak

Cho Zila on November 20, 2012 at 3:21 PM said...

dia tak tengok iklan yang buang sampah dari flattukan... terkena kat bapak sendiri...

Kasih Salina on November 20, 2012 at 4:40 PM said...

salam yat..mana n3 baru..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie