AMBOI,PESTA BEDAK YE QIS...PENING NENEK..



 
 
hai sume..meh nak ajak uolls sume nengok anak dara sorg nih..aduh...pening pala kami ni ngan perangai dia skang...dahla garang....pastu nak something kene nangis dulu....adeh..pastu skang ni pesyen suka main bedak kat rumah...dalam gambo ni kat rumah nenek dia la ni...pening kepala nenek tengok gelagat cucu yang sorang ni....aritu

5 comments:

Cho Zila on December 14, 2012 at 9:07 AM said...

kena simpanler bedaktu.. bukan apa nanti jatuh kat lantai takut nenek jatuh... licin...

YATZAKIE on December 15, 2012 at 1:07 AM said...

tu la..nak kne sorok bedak dah pasni..hihi

Kasih Salina on December 19, 2012 at 8:12 PM said...

budak2 memang suka main bedak kot..anak akak pun sama..bertuah punya anak ye..

YATZAKIE on December 20, 2012 at 11:02 PM said...

hehe tau xpe kak...abis sbtol nenek dia kerjakan..hihi

akubiomed on January 1, 2013 at 10:25 AM said...

Habis sudah satu muka dilumur dengan bedak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie