TERIMA KASIH DAUN KELADI,ADE UMUR KITA JUMPA LAGI...

Assalam readers...sungguh sedih hati ini tatkala jari-jemari ini menaip ayat-ayat syahdu di dalam peti comel...minggu-minggu terakhir aku di opis ini..esok adalah hari terakhir aku berkerja...mulai 29 April 2011,akan berubah status pekerjaan aku daripada seorang ibu yang berkerjaya,kini bakal menjadi suri rumah tangga sepenuh masa..ekekeh..sedih la korang...ape akan terjadi selepas ini aku pon tidak pasti..sama-samala kita menunggu hari2 yang bakal mendatang..chewah..emosi pulak...kalo ade sape2 memerlukan staf baru,sila rojer sama saya ye..boleh saya keje di tempat anda...ok2..stop2..entry yg betul2 sedih plak..


Untuk rakan2 seopis aku terutama cik pah @ kak tipah, june,yoke ling,mr. manger -nicholas,my big boss,ms. teoh & salesman2 tersayang selamat tinggal aku ucapkan...terima kasih kepada anda semua kerana telah banyak membantu aku selama berkhidmat...kini anda menjadi sebahagian daripada kenanganku...banyak kenangan yang terbina di sini..kenangan yang heppy mahupun sedih semua ade tercipta di sini...berat untuk kaki ku melangkah meninggalkan anda semua...


Terima kasih sekali lagi kepada semua..i love u o'lls...terima kasih daun keladi,ade umur kita berjumpa lagi...


Sekian... YAT




kerja-kerja yang aku wat di opis ini..tinggal kenangan



saat2 mengandungkan Qistina..juga berada di opis ini..


si gediks yang comel2 belaka




time ni kak tifa belum sampai seru untuk bertudung..tapi bila aku hadir dalam hidup dia,ada hidayah sikit dalam jiwa dia..ekekeh..jangan marah kak..



aku yang tengah melayan perasaan..



tengok la kami..bagai air di cincang xakan putus..ekekeh


wajah2 kami yang tengah kelaparan..di tengah itu june..



aku tengah preggy 6 bln..sila bandingkan dengan gambar di bawah ini..kedudukan still xberubah bila bergambar...hehe



aku sebelum berkahwin..




.....TIME TO PARTY....





mith my tokesoh @ ms teoh

.


.


.


posing terbaik kami..june sopan berbaju kurung..



kenangan makan roti bakar hasil air tangan kak tipah..sob2..


senyum sokmo kami....




KINI SEMUA DALAM KENAGAN KU BUAT SELAMANYA..SELAMAT TINGGAL..














































































































6 comments:

~izan~ on April 27, 2011 at 8:59 AM said...

Banyak betul muka cik pah yg vogue itu hehe..

mmg sedih kan nk tinggalkan kerjaya kitaakak pun dah rasa (err tp rasa mcm hepi je time tu nak benti keje hihi)..tp takpe,if duduk rumah jd surirumah pun satu kerjaya murni jugak.

kalau dpt keje baru,bley blanja akak kt sini hehe...

iN Laa...~ on April 27, 2011 at 9:43 AM said...

keje kat ptoton ker or kat oil n gas company?? huhu~

aper2pn ok la tuh jad isuri rumah separuh masa.. ngeehh =)

Cik Pah on April 27, 2011 at 10:42 AM said...

hhahah..ko ingat ms teoh ,boss ngan nikolas tuh baca blog ko nih..puii..

okaylah..nnt aku rindu kat ko ketat ketat yer.

take care

YATZAKIE on April 27, 2011 at 10:47 AM said...

k.izan:hehe..mmg sedih la kak..i'Allah ade rezki nanti saya belanja akak..ekekeh






in:keje kat protonndealer la..kalo nak beli kreta rojerla aku tau..huhu



c.pah:mmg dorang xbaca kak..xpela,anggap je la dorang tengok entry ni kan..huhu...i will miss u la kak...sob2,,

ratusiput on April 27, 2011 at 2:33 PM said...

takpe..kenangan tu ttp ada kan...kire lama gak yatt keje kat sini ek dr cik pah slim melim sampai dah comel skang :)

Cik Ina minat Do do Cheng on April 27, 2011 at 9:28 PM said...

yat mesti sedih kalau nak berpisah ngan kawan yang ngam. cam manalah perasaan yat nanti bila duk rumah. kawan ngan cik pah mesti bestkan. akak boleh rasa waima akak kenal dia kat alam maya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie