JAMUAN TERAKHIR KU DI SINI...

Assalamualaikum semua..da kenyang da perut ni..tadi ade jamuan kecil-kecilan dari staf2 opis aku ni semua..dorang wat jamuan ni sempena nak raikan besday june & aku yang da nak berhenti ni..sedih sangat2..tibe2 aku leh berucap dalam bahasa omputih lak..almaklumla selama aku kerja jarang tol aku nak 'speaking in english' ni..hehe..yg xbleh bla tu kak tipah leh bantai gelak plak bla aku berucap..terus bertukar bahasa la aku...trus tukar cakap bahasa melayu...huhu..aku ni idokla pandai sangat cakap omputih ni..sikit2 & berterabur tu leh la..hihi


sambil aku berucap tu,mengalir jugala air mata aku ni..tersedu-sedan macam kene tinggal pakwe...malu i tau..tp nak wat macamne..da tak boleh bendung lg air mata tu..sedih sangat2..sob..sob..


antara makan yg di sponsor oleh opis ialah kfc,kek SR & pizza..maafla kfc terlupa nak amik gambo..3 ketul ayam aku rembat..ni da nak termuntah da..terlalu kenyang..ape2 pun aku ucapkan jutaan terima kasih pada semua nya..aku wishkan good luck tok korang semua yer...i will miss u all....mmmmuaahhh...jumpa lg ye kak tipah..dont be noty!!!



kek xingat nama


pizza ayam & daging

aku & june


sebahagian staff2 Ozlee...













10 comments:

~izan~ on April 27, 2011 at 5:21 PM said...

tang berucap tu selalu kita tak bley lawan perasaan kan...

yg penting gmbr last sekali tu cikpah tetap dgn tudung faveret dia hehe...

jgn sedih2 dik..hepi2 n rileks2 dulu kat umah...

Rina Rahamat on April 27, 2011 at 5:58 PM said...

um um..mustilah sedey kan psl dah lama bersama kat situ..dah dpt keje kat tpt baru ye?

zati embong on April 27, 2011 at 7:16 PM said...

setiap kali ada pertemuan,setiap 2 jugak ada perpisahan O.o

YATZAKIE on April 27, 2011 at 9:28 PM said...

k.izan:mmg terlebih sedih sudah..hihi..tu mmg tudung peberet diala kak..hehe



k.rina:sedih kak..umm..blom dpt keje lg la kak..ngah tgu ni..huhu



jat:tau xpe..hihihi

Cik Ina Do Do Cheng on April 27, 2011 at 9:31 PM said...

Bertemu dan berpisah adat manusia biasa, teringat plak masa form five, sedih sangat nak tinggalkan kawan masa kat asrama. hopefully yat berbahagia jadi surirumahtangga ye.

ratusiput on April 28, 2011 at 11:16 AM said...

time skolah dulu slalu nyanyi sayonara.masa tu lagu tu la lagu plg sedih dlm dunia :)

YATZAKIE on April 28, 2011 at 9:34 PM said...

c.ina:tq cik ina..hihi



k.ratu:tau xpe..tp dorg nyanyi wat saya nak ketawa dlm menangis je kak..hehe

seed roze on April 28, 2011 at 10:02 PM said...

welcome to da club!!!! hehehhe...

Unknown on May 3, 2011 at 9:15 PM said...

pindah ke mane ni

YATZAKIE on May 7, 2011 at 11:24 PM said...

seed:da ingat pasword eh.hihi


k.farah:pindah ke kepong kak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie