SUDAH SEBULAN XUPDATE..

Assalamualaikum...fuh..fuh..berhabuk sngguh blog ni..maklumla,da lama xupdate..gila gempak..da sebulan aku tak buka...maafla kepada semua..aku xjenguk blog korang..ni pon kat rumah baru je pasang internet..so pasni insyAllah la aku jenguk2 yer...

Emm...bulan june ni aku da start keje baru..harap2 boleh wat la menda baru...kali ni keje aku lebih kepada akaun..cube dulu kan..bos baru aku ni nampak macam ok jer..harap2 dia ok sampai bila2 la...so maknanya aku bukan lagi suri rumah...hihihi...boring nye tuhan jer tau aku dok rumah ni..walaupun ade dak kecik sorang ni..keje dia asyik menjerit2 je kat rumah...poning kepala mak cik ni...adehla..


Ok la korang..nanti ade mase aku update yg best sikit..jumpe lagi...daaaaa

5 comments:

Rina Rahamat on May 30, 2011 at 5:43 PM said...

x seronok jd surirumah ye hehe..selamat jadi career woman semula..

YATZAKIE on May 30, 2011 at 8:29 PM said...

kak rina:hehe...tq ye kak..bkn xsuke jd suri rumah,tp da bese keje ni susah la kak..

~izan~ on May 30, 2011 at 9:19 PM said...

wah keje semula yer... akak plak terbalik,suka dok rumah jd surirumah,sambil2 keje sendiri hehe..agaknya faktor keje suami akak jugak kot,dia jauh,jadi dia nak akak besarkan anak2 supaya dia senang hati di kejauhan.. =D

yat mintak cara wat cupcake ke? nnt email aje k =D

a.z.r.i.n.a.03.07 on May 30, 2011 at 9:52 PM said...

Selamat berkerjaya semula.

kReen lak dok berangan nak jadi SAHM tapi tak tau lagi bila..

YATZAKIE on May 30, 2011 at 11:01 PM said...

k.izan:hehe..kak izan ade bisz sndiri xpe kak.saya ni bkn tau wat bisz ni kak oi..hehe..


k.azrina:la ye ke..xpela..nanti akak bakal jd mcm k.izan gak..da xlma tuh..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie